خبرهای داغ:

طرح امنیت محله محور در سمنان اجرا می شود

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان: طرح امنیت محله محور در محله حکیم الهی سمنان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۵۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، صفری زاده معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان در دیدار فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع)سپاه ناحیه سمنان گفت: طرح امنیت محله محور در محله حکیم الهی سمنان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی می تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد گفت: اجرای طرح گشت‌های محله‌محور ازجمله طرح‌های بسیار مؤثر در کاهش جرائم است.

صفری زاده با بیان اینکه در محلات اسلامی ورود کردیم و جلسات متعددی با معتنمدین محلات برگزار شد که اقدامات محلات پیگیری شد تصریح کرد: باید احساس مسئولیت شود و به محلات آسیب پذیر کمک شود.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان آسیب های اجتماعی را یکی از تهدیدات جدی برای کشور عنوان کرد و گفت: بیشترین ارتباط مردم با فضای مجازی است که با ورود به این عرصه می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد گفت:

سروان پاسدار قاسمپور فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع)سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه آسیب های اجتماعی را با کمک همدیگر باید کاهش داد گفت: محله هایی که به لحاظ آمار جرائم رشد دارند با اجرای طرح امنیت محله محور می‌توانند آمار جرائم خود را به شدت کاهش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها