مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می شود

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه های آنان می شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۸۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
حجت الاسلام محمدعلی تیموری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با تاکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تحقق دولت جوان حزب اللهی، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات با بصیرت بالا و ارتباط مستحکم با ولایت فقیه و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای موجب ناامیدی دشمنان و آبرو و موفقیت دیگران برای نظام اسلامی خواهد بود.
 
حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می شود

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز معادلات دنیا عوض شده و توازن قدرت به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر دشمن یک ضربه بزند ده ضربه متقابل خواهد خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) با اشاره به پیشرفت‌های تسلیحاتی و موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت:: بدون شک اگر ایران اسلامی فاقد قدرت کنونی بود، دشمنان برای حمله لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است که در میان جوانان ایران اسلامی موج می‌زند، گفت:: این روحیه به تمامی نقاط جهان به ویژه کشور‌های محور مقاومت صادر شده و الهام بخش است.

حجت الاسلام تیموری در پایان ضمن دعوت از مردم انقلابی و ولایی استان زنجان جهت حضور در پای صندوق‌های رای افزود: مشارکت حداکثری موجب یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان شده و پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم می‌خورد.
ارسال نظرات