ایرانشهر-شرکت پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات از مصادیق بارز کار‌هایی است که باید انجام دهیم تا ملت شریف ایران همچون گذشته از این امتحان الهی با سربلندی بیرون آید.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۰۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، مراسمی به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) در پایگاه مقاومت بسیج سبحان حوزه حضرت آسیه(س) سپاه این شهرستانبا حضور جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.

خواهر پاسدار پوررحمت آبادی ضمن عرض تسلیت این روز گفت: امام جعفر صادق(ع) ششمین امام ما شیعیان است که با وجود وضع خفقان و رعبی که حاکمان بنی امیه و بنی عباس برای ایشان به وجود آورده بودند شاگردان بسیار زیادی را در علوم مختلف تربیت کردند.
 
فرمانده حوزه حضرت آسیه(س) ایرانشهر افزود: بینش ائمه به گونه‌ای بوده که در هر کاری فقط خدا را دیده و رضایت او را در نظر گرفته به همین دلیل در برابر حاکمان ستمگر ایستادگی کرده و رسالتی را که خداوند متعال بر دوش آن‌ها گذاشته را به سرانجام رساندند.
 
این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) نیز با الهام از مکتب ائمه در مقابل ظلم ایستاد و به لطف خدا به پیروزی رسید، اما این پیروزی انتهای کار نبود بلکه ابتدای کار است و هدف نهایی تشکیل حکومت اسلامی و برافراشته شدن پرچم اسلام در دنیا است.

وی  همچنین تصریح کرد: مردم ما بیش از ۴۰ سال است که با قدرت گام اول را برداشته اند و هم اکنون نوبت برداشتن گام دوم به رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است که با توکل بر خدا و به پشتوانه مردم  این گام را نیز به سرانجام می‌رسانیم تا حکومت اسلامی در سراسر جهان گسترده شود.
 
و یکی از مصادیق بارز کار‌هایی که باید انجام دهیم شرکت پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد ماه است که قطعا ملت شریف ایران همچون گذشته از این امتحان الهی با سربلندی بیرون می‌آیند.
ارسال نظرات