جلسه توانمندسازی مسئولین ورزشی پایگاه های بسیج شهرستان به همت تربیت بدنی ناحیه و تربیت بدنی حوزه کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توانمندسازی مسئولین ورزشی پایگاه های بسیج شهرستان با هدف رسیدگی و انجام برنامه ریزی های لازم در حوزه ها و رده های مختلف ورزشی با حضور جمعی از مسولین ورزشی در سطح استان سمنان و شهرستان برگزار شد.

گفتنی است در این جمع روح الله بندار مدیر ورزش بسیج استان، فاطمه محمدتقی مسئول ورزش بسیج خواهران استان و کبری صادقی نائب رئیس هیئت والیبال استان حضور داشتند.

در این نشست کبری صادقی نائب رئیس هیئت والیبال استان توجه به امر استعدادیابی در سطح پایگاه های شهرستان و برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت هیئت والیبال شهرستان در توسعه رشته والیبال را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه فاطمه محمدتقی مسئول ورزش بسیج خواهران استان داشتن خلاقیت و نوآوری  در برگزاری برنامه های ورزشی، ارسال گزارش های مصور در کانال مدال واقعی (ورزش بسیج استان) و همچنین ارتباط گیری پایگاه های روستایی با مسئولین ورزش دهیاری ها را حائز اهمیت و توجه دانست.

 روح الله بندار مدیر ورزش بسیج استان با تاکید بر سازماندهی تیم های ورزشی در غالب سندانتظار (با توجه به پیگیری جدی از سوی سازمان بسیج این امر در اولویت قرار داده شود) برگزاری دوره مربیگیری والیبال از سوی هیئت والیبال جهت برنامه ریزی برای حضور فعال ورزشکاران در برنامه های مختلف پایگاه خواستار شد.

وی در ادامه افزود: برنامه ریزی جهت ارتقا سطح تندرستی و سلامت عمومی با ترغیب به فعالیت بدنی و ورزش منظم و راه اندازی گروه جهای سلامت و تندرستی برای حضور در پایگاه های بسیج شهرستان نیز از برنامه های مهمی است که بایستی در اولویت قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها