نشست بصیرتی و روشنگری با هدف افزایش بصیرت بسیجیان در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۳۴۸۶۴۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست بصیرتی و روشنگری باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات و بالا بودن میزان حساسیت و اهمیت انتخاب فرد اصلح ویژه خئاهران بسیجی در پایگاه حضرت زینب (س) با سخنرانی سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به اهمیت انتخابات پیش‌رو و دقت در انتخاب کاندیدای اصلح پرداخت و کرد: انتخابات 28 خردادماه جاری از چند جهت حائز اهمیت و یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات‌ها پس از انقلاب است.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی نظام است، افزود: تنها راه علاج دردهای مزمن و رفع مشکلات، «برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح» از سوی مردم است که انتظار می‌رود همه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کردستان با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و برای تغییر وضعیت موجود و روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک نبرد همه جانبه و باعث تقویت امنیت پایدار و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست و عنوان کرد: یقیناً در 28 خردادماه با بصیرت و آگاهی مردم شاهد خلق یک حماسه‌ای پرشور و وصف‌ناپذیر خواهیم بود.

ادهم تصریح کرد: باید ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران در 28 خردادماه، با مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان نظام دهند.

وی با بیان اینکه هرگاه مردم در صحنه حضور پیدا کرده‌اند، پیروز شدیم و به اهداف خود رسیده‌ایم، گفت: دشمنان در این آستانه انتخابات با تبلیغات دروغین و عملیات روانی دنبال ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی هستند که باید مردم ضمن حفظ بصیرت و هوشیاری، برای شکست توطئه‌های دشمنان، بار دیگر با حضورشان نه بزرگی به آنان پاسخ دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: سپاه و بسیج در این عرصه تلاش خواهند کرد با پرهیز از طرفداری از فرد و یا جریانی خاص،  و بدون ذکر مصادیق، تنها شاخصه های نامزد اصلح را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برای مردم بیان کنند تا آنان با بصیرت بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها