سردار نقدی:

موج انقلاب جهانی علیه رژیم صهیونیستی فراتر از تصور ماست/پیروزی های بزرگی در راه است؛ ناگهان خبر آن را می شنویم

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت:"دوستان؛ انقلاب جهانی علیه استکبار خیلی وسیع تر از حد تصور ماست"پیروزی های بزرگی در راه است که ما ناگهان خبر آن را خواهیم شنید.ان شاءلله.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۴۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در روبیکای خود مطلبی به شرح زیر منتشر کرد:

بنام خدا

موج انقلاب جهانی علیه رژیم ایالت متحده و رژیم صهیونیستی بسیار فراتر از حد تصور ماست.

دیروز ناگهان این خبر از قول نشریه «تایمز اسرائیل»منتشر شد ، "رئیس‌پیشین سازمان فضائی اسرائیل که به دنبال حمله به وی با بمب های آتش زا از تاریخ یازدهم می‌(21 اردیبهشت) در مرکز درمانی «رمبام» واقع در شهر حیفا، در حالت کُما بستری بود و با اتصال به دستگاه تنفس مصنوعی زنده نگاه داشته شده بود مرد.

برخی منابع خبری می‌گویند در جریان حمله جوانان انقلابی فلسطینی با بمب های آتش زا به «هتل افندی» در عکا، چندین شخصیت مهم صهیونیستی دیگر نیز دچار آسیب‌های جدی شده‌اند و تل‌آویو اجازه انتشار اخبار در این باره را نمی‌دهد.

هار-ایون که به عنوان مغز متفکر برنامه فضائی و موشکی رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود، در زمان حضورش در ارتش تحقیقات متعددی را انجام داده و تسلیحات پیشرفته‌ای را به زرادخانه صهیونیست‌ها اضافه کرده بود.

این خبر در حالی منتشر شد که در طول حدود یک ماه از گذشت حادثه مجروحیت "هار ایون" ؛ هیچ رسانه ای این خبر را منتشر نکرده بود. این واقعیت از وجود یک سانسور قوی خبری در غرب پرده بر می دارد .

آیا امروز هیچ یک از ما خبر داریم در سرزمینهای اشغال شده اولیه فلسطین که ۷۳ سال از اشغال آنها گذشته و تاکنون مناطق حل شده در رژیم صهیونیستی محسوب می شدند چه می گذرد ولی ناگهان با این اعتراف "اسموتریچ" از مقامات رژیم در رسانه ها مواجه میشویم که میگوید:" پلیس اسرائیل در مناطق ۱۹۴۸ عملا تسلیم فلسطینی ها شده است" و این جمله کوتاه خود خبر از صدها حادثه مهم و برخوردهای مستمر مردم این مناطق با پلیس می دهد که هیچ کس خبری از آن را در رسانه ها نشنیده است ؛ گویا مساله تمام شده و آرامش در آن مناطق حاکم گشته است.

آیا می دانید از ماه ها پیش که در گیری های خیابانی در آمریکا در اعتراض به قتل جرج فلوید شروع شده شهر پورتلند هنوز آرام نگرفته و بطور مستمر گاهی هر روز صحنه زد وخورد بین مردم و پلیس است آیا می دانید میناپولیس شهر دیگر هر روز نا آرام است اگر چنین نا آرامی برای این مدت طولانی در یک شهر ایران رخ میداد غوغای رسانه های جهان که هیچ؛ کار را به شورای امنیت سازمان ملل می کشاندند .

راز تلاشهای گسترده آمریکا برای مذاکره و انداختن یک عکس با دیپلماتهای ما و از مهمترین عواملی که می خواهند ما را به نرمش در مقابل خودشان وادارند همین است.

آنها می خواهند به نهضت برخاسته در سراسر عالم این پیام را برسانند "ایران که سرمنشا همه این نافرمانی هاست سرجایش نشاندیم شما که چیزی نیستید"سانسور واقعیت های بزرگ بیداری ملتها و به صحنه آمدن آنان خیلی گسترده است؛ امپراتوری رسانه ای غرب با وجود ابزار های خبر رسانی وسیع در اختیار مردم با پیچیدگی آنها را از نظر ما پنهان می دارد .

"دوستان؛ انقلاب جهانی علیه استکبار خیلی وسیع تر از حد تصور ماست"پیروزی های بزرگی در راه است که ما ناگهان خبر آن را خواهیم شنید.ان شاءلله

ارسال نظرات
آخرین اخبار