خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در استان تشکیل نشده که نشان از قانون‌مداری مردم و مسئولین است.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۴۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ هادی هاشمیان رئیس‌کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان گمیشان با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است و با وجود تلاش‌های دشمنان در مأیوس کردن مردم از صندوق‌های رای، مطمئناً روز انتخابات، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.

وی بیان کرد: مردم شهرستان گمیشان، دوره قبل رتبه اول مشارکت در انتخابات استان را داشتند و ان‌شاء‌الله این دوره هم مشارکت خوبی خواهند داشت.

هاشمیان افزود: ستادهای پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان‌های استان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را رصد می‌کنند و تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده که نشان از قانون‌مداری مردم و مسئولین است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان در ادامه این مراسم رونق تولید و کمک به توسعه استان را از اولویت‌های قوه قضاییه برشمرد و گفت: رئیس دادگستری شهرستان گمیشان هم در حضور خود در این شهرستان مأموریت دارد بر کمک به رفع موانع تولید و احیای واحدهای تولیدی تعطیل این شهرستان تمرکز کند.

کاهش جمعیت کیفری، استفاده از ظرفیت‌های قانون برای صدور آرای جایگزین حبس، رسیدگی به پرونده‌های مسن و سرعت و کیفیت رسیدگی‌ها از دیگر مواردی بود که رئیس‌کل دادگستری گلستان بر توجه به آن تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، حکم ریاست دادگستری شهرستان گمیشان به علی‌اکبر قنبر زاده که چند سالی سمت دادستانی این شهرستان را بر عهده داشت، ابلاغ شد. محمد تازیکه بالاجلینی، رئیس قبلی دادگستری گمیشان نیز به ریاست دادگستری کردکوی منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها