امام جمعه بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان:

دشمن‌ برای حضور کم رنگ در انتخابات، نگاه ویژه‌ای به آن دارد

امام جمعه بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان گفت: کرمان با محوریت شهید سلیمانی، استان مقاومت نامگذاری شده است و دشمن‌ برای حضور کم رنگ در انتخابات، نگاه ویژه‌ای به آن دارد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۵۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) و‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد، مراسم مداحی و روضه خوانی با حضور مسئولان محلی، علما و روحانیون، فرماندها ن نظام، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان طبق روال ۳۲ سال گذشته در محوطه اداره آموزش و‌پرورش این شهرستان با رعایت کاملدستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

در این مراسم، حجت الاسلام نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد، ضمن تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تباناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب با قدرت در برابر شاه ایستاد، بر حکومت طاغوت لرزه انداخت و در اوج خفقان، فریاد اهل بیت را سرداد تا این که در سال ۵۷، انقلاب به پیروزی رسید.

 

او اخلاص، قدرت، شجاعت، توکل، خداگرایی، صبر، مقاومت و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های انبیای الهی دانست و افزود: حضرت امام نیز در مقابل حکومت شاه ایستاد، شاه را بیرون کرد، در حالی که ابزاری در اختیار نداشت، اما توکل و خدا گرایی سبب قدرت بنیانگذار کبیر انقلاب شد.

 

حجت الاسلام نجم الدینی بیان داشت: ما در هر برهه‌ای یک تکلیف داریم، روزگاری دوران دفاع مقدس، امروز انتخابات و فردا غیره خواهد بود.

 

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: در این دوره از انتخابات، دشمنان مصمم هستند که مردم کنار صندوق‌های رای نیایند یا حضوری کم رنگ‌داشته باشند؛ اما استان کرمان به محوریت شهید سلیمانی استان مقاومت نامگذاری شده است و دشمن‌نگاه ویژه‌ای به کرمان دارد.

 

او تاکید کرد: مردم ایران اسلامی جواب سیزدهم دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها را در ۲۸ خرداد با حضور گسترده و پرشور خود خواهند داد.

 

حجت الاسلام نجم الدینی افزود: دشمن در فضای مجازی به دنبال سیاه نمایی است، مسئله انتخابات مسئله حزب و‌گروه خاصی نیست؛ بلکه حضور در انتخابات به نفع اسلام و مردم است که ما باید بصیرت افزایی و روشنگری کنیم تا فردی اصلح انتخاب شود.

 

او تصریح کرد: ما باید از تجربه شیرین مقاومت بهره ببریم و کسی که دم از مذاکره با آمریکا بزند، ضد خط امام حرکت می‌کند.

 

حجت الاسلام نجم الدینی با اعلام اینکه همه انبیای الهی بدنبال گسترش عدالت بودند، گفت: مقام معظم رهبری عدالت، مردمی بودن، ضد استکبار بودن، متدین بودن، با کفایت بودن و... را از ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کردند.

 

او تصریح کرد: همه‌ی ما باید مبلغ  برای اسلام و انتخابات باشیم، گفتگوی چهره به چهره کنیم تا همگان در کنار صندوق‌های رایحضور پیدا کنند.

 

ارسال نظرات