حوزه مقاومت بسیج اصناف گرمسار برگزار کرد؛

نشست روشنگری ویژه رانندگان تاکسیرانی گرمسار

نشست روشنگری با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ ویژه رانندگان تاکسیرانی گرمسار و کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، سلسله نشست‌های روشنگری انتخابات ۱۴۰۰ به ایستگاه حوزه مقاومت بسیج اصناف در صنف رانندگان و کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری گرمسار رسید.
حجت الاسلام یحیی چابک مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت حضور حداکثری آحاد مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: دشمنان با این حربه که رای مردم در نتیجه انتخابات تاثیری ندارد درصدد زیر سوال بردن این حرکت و حضور انقلابی است وی افزود:این در حالیست که دشمنان از حضور باشکوه و با بصیرت ملت ایران در انتخابات هراس دارند چراکه با انتخاب فرد اصلح تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه این کشور خنثی می‌شود.
چابک بیان کرد: عموم مردم وظیفه دارند با حضور در انتخابات و بصیرت افزایی در راستای انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرین باشند.
وی خاطر نشان کرد: معیار‌ها و شاخص‌های فرد اصلح همواره از سوی مقام معظم رهبری بیان شده و باید بر این اساس نسبت به مشارکت در انتخابات اهتمام ویژه‌ای ورزیده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار