خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج ادارات استان همدان:

امروز بزرگ‌ترین بصیرت شرکت در انتخابات است

همدان-در بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان آمده است: امروز بزرگ‌ترین بصیرت، شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است، در مرحله اول حضور حداکثری و در گام دوم انتخاب اصلح.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۴۰
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
امروز بزرگ‌ترین بصیرت شرکت در انتخابات استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور پیامی از ملت شهیدپرور ایران برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یامرکم آن تودوالامانات الی اهل‌ها (نساء ۵۸)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با درود و سلام به روان پاک بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی و درود به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و عرض سلام به محضر مبارک امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

ملت عزیز ایران!

اینک در آغاز قرن جدید و در نخستین سال‌های چله دوم انقلاب، شما امت بزرگوار در آستانه آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته‌اید. مسلماً روح بلند شهید عزیز مقاومت حاج قاسم سلیمانی و سایر پاره‌های تن این ملت، شاهد و ناظر بر اعمال ما است و امروز بزرگ‌ترین بصیرت، شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است، در مرحله اول حضور حداکثری و در گام دوم انتخاب اصلح.

امیدواریم خدای بزرگ، دل‌های آحاد مردم عزیز ایران را به نور هدایت خود منور گرداند و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، یک‌بار دیگر به استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار اعلام کنند که ایران اسلامی همچنان در صراط مستقیم انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ خویش قرار دارد؛ و السلام علی من اتبع الهدی

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/
ارسال نظرات