خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت : اساتید بسیجی توانایی دارند تهاجمات فاسد و کذب و القائات روانی دشمن را که یک عده انسان سطح پایین را به یاس و قهر می کشاند خنثی و همه افراد نا امید را وارد صحنه کند.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۶۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جناب آقای دکتر هاشمی معاون سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(علیه السلام)، گفت: وجود خوف و رجا در انسان طبیعی است و در بسیاری از موارد دلیل آن عدم توجه به شناخت این عالم و شناخت به زمان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: ما گمان می کنیم که زندگی باید در رفاه و راحتی و بدون هیچ مانع و مشکلی باشد اما اگر این مطلوب می بود خداوند اینگونه تدبیر می فرمود.

وی ادامه داد: خدای حکیم این عالم را عالم تضاد و تزاحم قرار داده است و محصولی که حاصل می شود کمال است که در عالم دیگر ظهور پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان داشت: در این عالم به همه دست یافتنی ها باید دست یافت اما نه به صورت یکنواخت و بی تفاوت بلکه با تلاش می شود به تمام یافتنی ها دست یافت، برای مثال انسان می خواهد در مقابل بیماری ها و ویروس های مختلف سلامتی داشته باشد که این کار با  تلاش میسر است و ارزش هم در همین تلاش است.

وی افزود: ما که حکمت خدای حکیم را نمی توانیم به نحو کامل بفهمیم اما اجمالش این است که خدا حکیم است و این عالم را عالم تضاد آفریده است و لازمه تضاد تکامل و لازمه تزاحم رشد است.

امام جمعه بیرجند گفت: اگر حوادث پیش نیاید انسان دنبال علت و معلول و اسباب و مسببات آن نمی رود، لذاست که موانع و حوادث خودش پله های پیشرفت است.

وی افزود: انسان در ابتدا به صورت فطری مسائلی را درک می کند اما تا زمانی که مسائل را به صورت عقلانی و وحیانی بفهمد فاصله دارد، انسان باید در هر مسئله و موضوع دنبال عوارض آن برود تا راه حل آن را پیدا کند و آن را از سر راه بردارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: شهید مطهری ها در مواجه با همین موانع، مشکلات، تضادها و زد و بندها مطهری می شوند و الا کسی که در یک گوشه بی تفاوت باشد هرگز رشد نمی کند.

وی ادامه داد: این میدان، میدانی است که مرد از نامرد تشخیص داده می شود و لذاست که شما از این ها استقبال می کنید، روحیه بسیجی همین است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: استاد بسیجی کار بلد است و قدرت دارد که چالش ها را به فرصت تبدیل کند.

وی ادامه داد: اساتید بسیجی توانایی دارند که همه تهاجمات فاسد و کذب و القائات روانی دشمن را که یک عده انسان سطح پایین را به یاس و قهر می کشاند خنثی کنند و همه آن افراد نا امید را به عنوان چهره های امیدوار وارد صحنه کند.

نماینده مقام معظم رهبری بیان کرد: در دوران قبل از انقلاب که فساد، یاس و نا امیدی به اوج خود رسیده بود و تحلیلگران مختلف می گفتند کار اسلام تمام است تفکر بسیجی باعث شد جوان های آن روز کمیته انقلاب، سپاه پاسداران، جهاد سازندگی و بقیه نهادها و جبهه های صف شکن را ایجاد کردند که در دنیا معادلات نظامی را تغییر داد.

وی افزود: در حال حاضر مسئولیت مهم روشنگری و تبیین مسائل برای مردم بر عهده شما و سایر اساتید و شاگردان در حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ابراز داشت: درست است تعدادی مدیر آمدند و بد عمل کردند اما انقلاب پیش بینی این موضوع را کرده است و در صورتی که بعد از ۴ سال از مسئولین و سیستم ناراضی هستید می توانید برای خود خدمتگزار دیگری انتخاب کنید.

وی ادامه داد: بعضی ها فکر می کنند با ۴ سال خدمتگزاری پادشاه شده اند اما انقلاب پیش بینی این را کرده و ملت مهار آنها را پایین می کشد، این حقی است که انقلاب برای مردم قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: ما داریم وارد گام جدیدی از انقلاب می شویم، در گام دوم باید آرمان های انقلاب توسط مردم و مسئولین تحقق پیدا کند و نیروهای خفته بیدار شوند و صف خود را محکم کنند.

وی خاطر نشان ساخت: مشاهده کردید که دشمن در سوریه چقدر سم پاشی کرد اما به برکت جمهوری اسلامی ایران مردم سوریه پای آرمان های خود ایستادند و ۹۵ درصد به رییس جمهور ایده آل خود و هسته مقاومت در مقابل استکبار جهانی رای دادند و بعد هم یک جشن جانانه گرفتند، بعد از انتخابات سوریه کشورهای غربی صف کشیدند که سفارتخانه خود را در سوریه ایجاد کنند.

امام جمعه بیرجند گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو عزم خود را جزم و یک انتخاب اصلح داشه باشید و جشن بر پا کنید و از فردای جشن شماست که دشمن به صف می ایستد تا شما او را بپذیرید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه یک جایگاه ویژه است و در جامعه نقش تعیین کننده دارد، اظهار داشت: در این چند روز همه دانشگاهیان و حوزویان در مقابل جنگ های روانی و دروغ های دشمن برای مردم روشنگری کنند و نقشه های آنان را خنثی سازند تا مردم در عرصه انتخابات یک حماسه زیبا خلق کنند و دشمن احساس ذلت کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی القا می کنند که در انتخابات شرکت نکنید، ایرانی باهوش حرف دشمن را نمی پذیرد، کسی که این حرف دشمن را قبول کند در سطح فکری بسیار پایین است.

وی افزود: کشور مال مردم است، انتخاب هم مال مردم است و دولت هم خدمتگزار مردم است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: متاسفانه یک عده در داخل کشور آمریکای خائن، اروپای منافق و صهیونیسم بین الملل را بزک کردند و شبهاتی ایجاد کردند، اساتید محترم چون همه مسائل را تحت نظر دارند باید برای مردم رفع شبهه کنند.

وی افزود: این فرصت را نباید از دست بدهیم تا دشمن را به ذلت و خواری بکشانیم.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اظهار داشت: حسن کمال این است که خود انسان تلاش کند و چیزی را به دست آورد چون خدا عالم را بر اساس علت و معلول، سبب و مسبب و دلیل و مدلول قرار داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم باید برای دست یابی به آرمان های خود تلاش کنند و دشمن را برای همیشه مایوس کنند و بر اساس پیروی از فطرت، عقل و وحی که خدا عطا فرموده است برای همیشه امیدوار باشند، در پیروزی ها و شکست ها تجربه ها حاصل می شود و پیروزی به عنوان یک چیز ثابت می ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها