خبرهای داغ:
مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین؛
بی نیاز گفت: با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و ستاد انتخابات کشور مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انتخاباتی، راه اندازی کارناوال و تجمعات انتخابات ممنوع می باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۷۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، انتخابات به عنوان تنها گزینه و ابزار دموکراسی برای حق تعیین سرنوشت در دنیای امروز ظهور و بروز هر نوع اندیشه و تفکر را تضمین می کند.

استان قزوین با ظرفیت های انسانی و معنوی خویش بزرگانی را در عرصه سیاست پرورش داده که در تاریخ کشور به نیکی از آنها یاد می شود و قطعا حضور پرشور مردم استان در انتخابات پیش رو مصداق این تاریخ پربار فرهنگی است.

امروز، مسیر توسعه به آرا عمومی سپرده شده و بی شک انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم، سرنوشت چهار سال آینده را روشن می کند.

 

رسانه ها یار همیشگی دولت و مردم بودند

خبرگزاری بسیج قزوین با دغدغه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و روشنگری در راستای انتخاب اصلح، اقدام به برگزاری سلسله نشست های انتخاباتی کرده است. در همین راستا سید حسین بی نیاز، مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها در ترغیب مشارکت حداکثری بیان کرد: رسانه ها ابزار و بازوی توانمند در راستای روشنگری اجتماعی بوده و در دوره های مختلف همکاری اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار انتخاباتی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: انتخابات تجلی گاه و عرصه بروز و ظهور حضور مردم است و هرچه فرد و افراد با آرا قویتری انتخاب شوند مسوولیت منتخبین سنگین تر است. لذا باید تلاش کنیم تا زمینه شفاف سازی برای اطلاع رسانی ایجاد شود.

معیشت مردم و تحریم های ظالمانه مسئولان را نگران کرد

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه اظهار کرد: بحث معیشت مردم و مشکلات سخت اقتصادی، با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه، شرایط سختی را رقم زد. شاید برخی بی تدبیری ها وجود داشته و مسوولان کوتاهی کرده باشند اما از حق نباید گذشت فشارهای دشمنان و تنگناها، بر این شرایط تأثیرگذار بود.

بی نیاز عنوان کرد: با توجه به اینکه موج چهارم کرونا بعد از تعطیلات ایام نوروز شدت گرفت، ترس و واهمه در جامعه ایجاد شد که حضور در جامعه شدت این بیماری را بیشتر نکند که با برنامه ریزی درست و استفاده از ظرفیت گروههای جهادی و درمانی، شرایط موجود را بهبود بخشید.

وی افزود: این آرامش خیال را به همه شهروندان می دهیم که برای حفظ سلامت هم استانی های عزیز که خط قرمز ما می باشد، با برگزاری انتخابات الکترونیک و افزایش ۲۵ درصدی تعداد شعبات، هیچ مشکلی وجود ندارد.

برگزاری جلسات متعدد برای تولید محتوا و برنامه های انتخاباتی

بی نیاز در ادامه با اشاره به اینکه در بسیاری از برهه ها شرایط سختی در کشور حاکم بوده عنوان کرد: در بزنگاه های سخت، مردم با حضور خود، از انقلاب و نظام حمایت کرده اند و پیش بینی می شود حضور مردم جواب محکمی برای دشمنان خواهد بود.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین افزود: وظیفه کمیته اطلاع رسانی نسبت به دوره های گذشته سخت تر شده لذا با برگزاری جلسات متعدد و تولید محتوا جهت ارائه خدمات بهتر، بیش از شش هزار پوستر چاپ و با استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی قزوین و شرکت شهرک های صنعتی بین واحد‌های تولیدی و شرکت ها با هدف ایجاد شور انتخاباتی توزیع شد و امیدوارم توانسته باشیم به بخشی از وظایف خود عمل نماییم.

۸۱۷ نفر در شوراهای شهر رقابت می کنند

بی نیاز اضافه کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر ۹۶۴ نفر در استان ثبت نامی داشتیم که ۸۵۵ نفر تأیید و ۳۸ نفر انصراف و ۸۱۷ نفر آماده رقابت شدند.

راه اندازی کارناوال و تجمع انتخاباتی ممنوع است

وی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و ستاد انتخابات کشور مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انتخاباتی، راه اندازی کارناوال و تجمعات انتخابات ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها