نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در انتخابات تنها یک حق نیست که از آن چشم پوشی و صرف نظر کنیم، بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی و عقلی و اساسی برای ساختن ایران مقتدر است.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۸۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با تاکید بر لزوم حضور در صحنه و مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: مسئله انتخابات و حضور در صحنه، امری است که اهمیت و ضرورت آن برای همه واضح و  روشن است.

وی افزود: همه کسانی که علاقمند به کشور بوده و از هر جناح و حزبی که باشند و دل شان برای داشتن ایران مقتدر و آباد و آزاد می تپد، پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه های بیگانه و ایادی آنها در داخل بر عدم حضور تبلیغ می کنند و به آن دامن می زنند، گفت: هیچ حق سلیم و منطقی این موضوع را نمی پذیرد.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات تنها یک حق نیست که از آن چشم پوشی و صرف نظر کنیم بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی و عقلی و اساسی است، که همه ما بتوانیم با حضور در پای صندوق های رای، استقلال و امنیت کشور را تضمین کنیم و پاسخ محکم و قاطعی به یاوه گویی های دشمنان داده و تهدیدات و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

حجت الاسلام مجتهد شبستری  با تاکید بر اینکه انتخابات مسئله سرنوشت سازی است، اظهار کرد: خود ما هستیم که آینده کشور را رقم می زنیم و امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا؛ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله اصلی مردم این است که مشکلات حل شود، افزود: مسئله مشارکت مردم مربوط به جناح و گروه نمی تواند باشد؛ بلکه مسائلی مانند معیشت مردم، بیکاری، تورم و گرانی و مباحث فرهنگی و واردات بی رویه کالا مسئله اصلی و اساسی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات