خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد
اسدآباد-جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: هیئت‌های ورزشی در کنار فعالیت‌های ورزشی خود به اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۱۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

لزوم توجه هیئت‌های ورزشی به برنامه‌های فرهنگیبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی و بصیرتی ویژه رؤسای هیئت‌های ورزشی و مربیان ورزشی به همت تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه اسدآباد درسالن جلسات سپاه برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این نشست با اشاره به تشکیل حلقات صالحین و هداف آن اظهار داشت: هر هیئت ورزشی یک حلقه صالحین داشته باشند.

سرهنگ شیشکانی با اشاره به انجام فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی در کنار فعالیت‌های ورزشی خود به اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گفت: این امر نیازمند توجه شهرداری و ایجاد فضاها و پارک‌های ورزشی برای شهروندان است.

رسول سلیمانی رئیس هیئت بسکتبال اسدآباد نیز در ادامه افزود: پیشکسوتان ورزش رها شده‌اند که جای تاسف دارد و باید از بزرگان ورزش در کنار تیم‌های ورزشی برای مشاوره استفاده شود.

یدالله اشرفیان رئیس هیئت کشتی اسدآباد نیز عنوان کرد: هیئت کشتی قبل از شیوع کرونا با همکاری سپاه ناحیه مراسمات فرهنگی و مسابقات چندجانبه برگزار کرد که درآینده نیز این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات