خبرهای داغ:
حجت‌الاسـلام جلیلیان:

رئیس‌ جمهور آینده ادامه‌ دهنده راه امامین انقلاب و خون شهدا باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور آینده باید میراث‌دار و ادامه‌ دهنده راه امامین انقلاب و خون شهدا باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۶۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسـلام شمس‌الله جلیلیان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: ولایت‌مداری و اعتقاد به اهل‌بیت علیهم‌السلام و  تبعیت محض از ولایت‌فقیه مایه عزت و اقتدار شیعیان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه صداقت و امانت‌داری دو ویژگی خاص برای کاندیدای اصلح است و مردم در انتخاب آگاهانه خود باید به این مورد توجه خاصی داشته باشند گفت: امام خمینی رحمةالله یک شخصیت جامع بود که باید قیام و انقلاب امام خمینی (ره) را در کنار کار انبیاء ارزش‌گذاری کرد زیرا ایشان یک حکومت مردم‌سالاری دینی واقعی به وجود آورد.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین خدمات امام خمینی رحمةالله به مردم ایران نجات نظام حاکم بر ایران از تحقیر و انزوا بود و همان گونه که پیامبر اسلام (ص) با بعثت خود مسلمانان را از سر سلطه امپراطوری روم و ایران نجات داد و قدرت اسلام را به رخ استکبار کشید، امام راحل(ره) هم ایران اسلامی را از سلطه استکباری ابرقدرت‌های دوگانه شرق و غرب نجات داد.

جلیلیان با اشاره به اینکه بزرگترین خدمت امام راحل به نظام اسلامی برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر جهان اسلام است عنوان کرد: محور مقاومت با پیروزی‌های اخیر خود علیه نظام غاصب اسرائیل و آمریکا بار دیگر سبب خشنودی دل امام و شهدا شدند و شهید سلیمانی و فرماندهان محور مقاومت با رشادت تمام امپراطوری آمریکا را ساقط کردند و بساط داعش و نیروهای تکفیری را که آمریکا آن را به وجود آورده بود در هم شکستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه گفت: دلاورمردان ارتشی و نظامی و سپاه پاسداران و همه فرزندان امام خمینی(ره)، آمریکا را در منطقه وادار به عقب‌نشینی کردند و توانمندی موشکی و‌ دفاعی ایران لرزه بر اندام قدرت‌های مستکبر دنیا انداخته که همه این توانمندی‌ها برخاسته از قدرت رهبری امام خمینی رحمةالله است.

جلیلیان افزود: با رهبری و مدیریت مقتدرانه امام راحل رزمندگان اسلام نگذاشته حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی تحت سیطره و چپاول مستکبران قرار بگیرند و و صلابت و فرماندهی مقتدرانه امام موجب شد رزمندگان با دست خالی اما ایمان محکم خرمشهر را فتح کنند زیرا تنها تکیه‌گاه امام راحل خداوند بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) ابهت کدخدا را برای همیشه برهم زد و هژمونی قدرت آنها را ساقط کرد و استقلال، آزادی، مردم‌سالاری دینی محور شعارهای امام راحل بود بیان کرد: امام خمینی رحمةالله یک شخصیت جامع و با عظمتی است که در عین زهد، شجاعت، دلاوری، تعهد و ایمان واقعی مانند حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام جامع همه اضداد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای همواره می‌فرمایند که امام خمینی رحمةالله را باید با جامعیت قبول کنیم و یکی از خطرات این است که شخصیت و افکار امام را دشمنان می‌خواهند تحریف کنند گفت: افراد معاند و ضدانقلاب می‌خواهند نشان دهند که اگر امام راحل اکنون در قید حیات بود حاضر به مذاکره و تعامل با آمریکا می‌شد در حالی که امام راحل یک انسان متعهد و انقلابی بود که آمریکا را شیطان بزرگ لقب داد.

جلیلیان بیان کرد: انقلابی‌گری و دشمن‌شناسی قوی و استکبارستیزی از ویژگی‌های اساسی امام راحل بود و امام همواره می‌فرمود اگر تمام ابرقدرت‌های جهان در برابر ملت اسلامی ایران بیاستند با تمام توان در برابر آنها خواهیم ایستاد و ذره‌ای از اعتقاد و آرمان‌های خود دست برنمی‌داریم گفت: پیروی از دستورات و فرمایشات امام راحل و امام خامنه‌ای مایه سعادت ما در دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه با یک انتخاب صحیح و آگاهانه مشکلات معیشتی، بیکاری و بی‌کفایتی مسئولان برطرف می‌شود عنوان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح در سرنوشت دنیایی و حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ما تاثیرگذار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در عرصه کنونی آمریکا، اسرائیل، عربستان، معاندان، افراد ضدانقلاب و دشمنان داخلی تاکید دارند که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما شهید سلیمانی، ولی‌فقیه، خانواده معظم شهدا تاکید زیادی بر شرکت مردم در انتخابات دارند و وجدان انسان باید به این فکر کند که کدام طرف قضیه درست می‌گوید.

جلیلیان بیان کرد: مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمنان نظام اسلامی را ناامید و دل امام و شهدا را خوشنود خواهند کرد و باید با یک اراده محکم و پولادین مانند اراده حاج قاسم سلیمانی دشمنان را شکست دهند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه به واسطه بصیرت و آگاهی مردم هیچ‌ کدام از توطئه‌های دشمنان به نتیجه نرسید و هر بار با شکست سنگینی روبه‌رو شدند گفت: دشمنان در این آستانه انتخابات نیز با تلاش شبانه‌روزی، تبلیغات دروغین و جنگ روانی دنبال تحریم انتخابات، ایجاد یأس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی هستند.

جلیلیان افزود: انتخابات 28 خردادماه در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان به شدت روی موضوع انتخابات تمرکز کرده و هجمه سنگینی از عملیات روانی را شکل داده‌اند که باید مردم نقشه‌های آنان را خنثی کنند.

وی علاج مشکلات و به‌کارگیری ظرفیت‌های مغفول مانده کشور را نیازمند مدیریت جهادی دانست و اظهار داشت: مردم در انتخابات باید اصلح، انقلابی، جهادی، میراث‌دار و ادامه‌ دهنده راه امامین انقلاب و خون شهدا را انتخاب کنند و رئیس جمهور آینده باید اعتقاد به توانایی و ظرفیت‌های داخلی، مردمی، دلسوز، جهادی، مرد میدان، فسادستیز، قدرت‌طلب نبودن، برنامه‌محور بودن و داشتن ارائه راهکار برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گذر از مشکلات داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار