خبرهای داغ:
بسیج سازندگی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در راستای منویات مقام معظم رهبری اقدامات مهمی در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه انجام داده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۶۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شرایط سختی که بر مردم در بحران شیوع کرونا در کشور گذشت فرصتی برای کمک به همنوعان و نیازمندان متاثر از شیوع ویروس کرونا فراهم کرد به طوری که با اعلام آغاز این رزمایش توسط مقام معظم رهبری جلوه‌ای از شکوه و همدلی مردم برای کمک به نیازمندان و محرومان رقم خورد.

همان طور که مردم ایران در دوران سخت کشور هنگام وقوع سیل، زلزله و غیره در کنار یکدیگر بودند و هر کس با تمام توان و امکاناتی که داشت وارد میدان شد و خالصانه به همنوعان آسیب دیده در منطقه کمک کردند در این دوران شیوع ویروس منحوس کرونا هم مردم بار دیگر در این رزمایش با تمام توان وارد صحنه شدند و بار دیگر برگی زرین در تاریخ کشور رقم زدند.

 مردم انقلابی و ولایتمدار استان کرمانشاه برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و با تمام توان در این رزمایش همکاری می‌کنند.

سرهنگ کامران هزارخانی مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین تشکل مردمی در کشور و در انقلاب اسلامی بزرگترین بستر برای خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شود و به راحتی نیازمندان را شناسایی و مشکلات مردم را احصا می‌کند گفت: هدف از برگزاری رزمایش کمک مومنانه را کمک به اقشار آسیب‌پذیر به واسطه شیوع ویروس کرونا است.

وی افزود: این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.

هزارخانی از توزیع 4200 بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و عنوان کرد:  براساس برنامه‌ریزی که در ستاد اجرایی فرمان امام انجام شده است برگزاری این رزمایش‌ها متوقف نمی‌شود و هر 45 روز یک بار تکرار این رزمایش‌ها را در برنامه داریم و تا زمانی که شر این ویروس کم نشود در خدمت مردم خواهیم بود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور مردم و مشارکت آنها در این رزمایش نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب و مقام معظم رهبری هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نمی‌کنند عنوان کرد: 75 هزار بسته معیشتی در رمضان امسال بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شد.

وی افزود: طرح کمک‌های مومنانه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از سال گذشته به دنبال فرمان مقام معظم رهبری در سطح کشور به دبیری سپاه و عضویت ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و زیر مجموعه بنیاد علوی و سایر دستگاه های مرتبط شکل گرفت.

هزارخانی با اشاره به اینکه خانه عالم شهرک کرناچی از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهاد سازندگی سپاه در زمینی به وسعت 150 مترمکعب احداث شده است عنوان کرد: برای این پروژه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی و جهاد سازندگی سپاه و همچنین در قالب اعتبارات قرارگاه جوادالائمه طرح کرامت که طرحی برای محله‌های حاشیه‌نشین است، 450 میلیون تومان هزینه شده است.

ارسال نظرات