خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مردم برای پاسداری از خون شهدا و تداوم راه شهید سلیمانی پای صندوق‌های رأی بیایند.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

الله‌رضا اکبری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سنقر اظهار کرد: امت اسلامی ایران در طول ۴۲ سال انقلاب به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا برای سرنوشت کشور تصمیم گرفتند و رأی آن‌ها تأثیر گذار بوده است.

وی افزود: مردم از نظر شرعی موظف به انتخاب فرد اصلح هستند، اگر به انتخاب مردم فرد غیر اصلح و فاسد در رأس امور قرار بگیرد، دین به امام راحل و شهدا ادا نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مردم به تبلیغات منفی دشمنان توجه نکنند، چرا که دشمنان هیچ زمانی خوبی ملت ایران را نخواسته و همواره در پی نابودی نظام اسلامی و مردم ایران بودند.

وی ادامه داد: تصمیمات غرب همواره علیه ملت ایران بوده که می‌توان به کودتای طبس، جنگ تحمیلی، ۴۲ سال تحریم و معاهده برجام که نه تنها امتیازی به مردم ایران نداد بلکه بسیاری از امتیازها را از دولت ایران گرفته و هنوز تحریم‌ها پابرجا است، اشاره کرد.

اکبری با بیان اینکه مردم شرعاً باید به دستورات اسلام و ولی فقیه توجه کنند، گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، اگر گرفتاری در کشور وجود دارد به دلیل وجود مسئولینی است که ملت ایران آن را انتخاب کردند، این موضوع را باید پذیرفت.

وی افزود: اگر کسی در انتخابات حضور نداشته باشد از اثر گذاری در سرنوشت خود دست کشیده و اجازه داده دیگران برای او تصمیم بگیرند، تصمیم دیگران گاهی خلاف نظر ما بوده و اگر به خاطر رأی ندادن فرد غیر اصلح بر سر کار بیاید، باید در پیشگاه خدا جوابگو بود.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) فرد غیر اصلح از تعریف و تمجید رسانه‌های بیگانه قابل شناسایی است و برای شناخت فرد اصلح باید دید دشمن از حضور چه کسی اعلام نگرانی می‌کند.

اکبری با بیان اینکه مردم باید برای پاسداری از خون شهدا و تداوم راه شهید سلیمانی پای صندوق‌های رأی بیایند، گفت: ملت ایران به سرنوشت خود حاکم بوده و قدرشناسی از این حاکمیت با انتخاب فرد اصلح، مؤمن و کار بلد ممکن است.

ارسال نظرات