خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سپاه آذربایجان شرقی:

تلاش دشمنان دلسرد کردن مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات است

تبریز- مسئول بازرسی سپاه عاشورا گفت: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت والایی برخوردار است و اثر مستقیم بر اقتصاد، سیاست، فرهنگ و ... دارد بر همین اساس تلاش دشمنان دلسرد کردن مردم برای کاهش مشارکت است.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۲۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزای بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی در جمع کارکنان سپاه ملکان با اشاره به اینکه رئیس جمهور در بین قوای سه گانه از بیشترین اختیارات برخوردار است گفت: 36 اصل در قانون اساسی به وظایف و اختیارات رئیس جمهور اشاره دارد، 93 درصد از بودجه کشور در اختیار رئیس جمهور بوده و ریاست چندین شورای عالی کشورنیز بر عهده رئیس جمهور می باشد.

وی اضافه کرد: اکنون که فصل انتخابات است شاهد هستیم که دشمن فعالیت مغرضانه خود را چندین برابر کرده و از تمام ظرفیت های خود برای جلوگیری از مشارکت حداکثری در انتخابات بهره می برد و از طریق شبکه های مختلف اجتماعی، ماهواره و ... به سیاه نمایی پرداخته و سعی می کند تا از شرایط نه چندان مناسب اقتصادی و وضعیت بد معیشتی کشور حداکثر استفاده را برده و مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند.

رزمی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: حضور حداکثری موجب نا امیدی دشمنان و امیدواری دوستان خواهد شد و مردم بخوبی می دانند که مشکلات جامعه با رأی ندادن حل نخواهد شد بلکه آنچه جامعه را اصلاح می کند انتخاب فردی مؤمن، خدا ترس و انقلابی است و با انتخاب آگاهانه  می تواند گامی مهم در حل مشکلات جامعه برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها