پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با تأکید بر اینکه من حتماً در انتخابات شرکت می‌کنم، گفت: انتخابات بزرگترین عرصه سیاسی و اعتقادی مردم است.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۵۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، با اشاره به لزوم شرکت حداکثری در انتخابات و اثرات آن بر آینده کشور، گفت: انتخابات بزرگترین عرصه سیاسی و اعتقادی مردم است که حضور حداکثری در آن بسیار برای کشور مهم و حیاتی است.

وی اضافه کرد: حضور سیاسی از جهت درک سیاسی و همچنین حقوق سیاسی و انجام وظایف سیاسی که بر عهده مردم است و از نظر اعتقادی نیز از جهت اعتقادی که ما به بنیان‌های معرفتی نظام و کشورمان داریم سبب شده تا انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌ها برای آینده کشور باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با تأکید بر اینکه اینجانب در انتخابات شرکت خواهم داشت، تأکید کرد: من به عنوان یک شهروند یزدی و اینکه به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم، در انتخابات شرکت می‌کنم.

پهلوانیان ادامه داد: من در این دوره انتخابات ریاست جمهوری به مانند دوره‌های گذشته که در این عرصه بسیار مهم برای کشورم شرکت کرده بودم، حضور فعال خواهم داشت و از مردم شریف ایران نیز درخواست دارم تا با حضور خود، برگی زرین را در تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت برسانند.
ارسال نظرات