امام جمعه آبدان:

تلاش دشمن در تحریم انتخابات است.

کد خبر: ۹۳۴۹۰۵۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ،نشست بصیرتی حجت الاسلام و المسلمین کارگر با خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها شهر آبدان برگزار شد.

امام جمعه آبدان در این نشست با اشاره به جمله معروف کل یوما عاشورا و کل ارض کربلا به مقایسه امروز جامعه با دوران کربلا پرداخت و گفت: دشمنان آب را بر امام حسین (ع) تحریم کردند امروز غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، وسایل الکترونیکی و ... بر ما تحریم می کنند امام حسین (ع) در هنگام تحریم دست از تلاش برای فراهم آوردن آب نکشیدند حتی در مسیر نهضت عاشورا و کربلا، چاه حفر کردند کاری که امام حسین (ع) در مقابل تحریم دشمن انجام دادند باعث شد امروز در جهان میلیون میلیونها نفر برای او گریه و عزاداری کنند و کمک نمایند قصه ی کربلا دوباره تکرار نشود.
 

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت انتخابات پیشرو و شیطنت های دشمنان گفت: دشمنان یک صدا می گویند انتخابات را تحریم کنید. آنها از بیرون با قوه قهریه نمی توانند انتخابات را تحریم کنند؛ لذا از کلید واژه ی تحریم استفاده می کنند. آنها دوست ندارند که جریان حزب الهی بر سر کار آید تا در مقابل غرب بایستد. می خواهند کسی انتخاب شود که متمایل به غرب باشد، تا بتوانند مقاصد شوم خود را دنبال کنند. وظیفه ی ما این است که با نگاه واقع بینانه نسبت به کشور و انتخابات کمک کنیم./

حجت الاسلام و المسلمین کارگر در ادامه افزود: باید تلاش کنیم یک تحول جدیدی در کشور ایجاد کنیم انتخابات یک فرصت است باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود. شما خواهران بسیجی مانند حضرت زینب (س) در این ایام تلاش کنید تا کسانی که انگیزه ای برای شرکت در انتخابات ندارند را قانع نمایید تا با شرکت در انتخابات فردی اصلح و خدمتگزار مردم انتخاب و مایه امید ملت انقلابی شویم.
 
انتهای خبر/
ارسال نظرات