با حضور فرمانده سپاه امام‌ رضا (ع) صورت گرفت؛
به‌همت مخترعان مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید محمود تقی‌پور مشهد، نخستین بار در کشور خودرو ولف ۲۵۰ با رقم اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ساخته و رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۷۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم رونمایی از این خودرو که با حضور نخبگان بسیجی استان  در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو و نگرش غربی‌ها به دموکراسی، گفت: یکی از ادعا‌های دروغین غربی‌ها ادعای داشتن دموکراسی است، ولی واقعیت اینجاست که دو مشکل اساسی در ارتباط با این ادعای مکاتب غربی وجود دارد.

سردار یعقوبعلی نظری افزود: نخستین ایراد اینجاست که ادعای دموکراسی این گونه مجامع همیشه تحت تأثیر عملیات روانی است. وی ادامه داد: مشکل دوم پشت صحنه این ادعاست، بدان معنا که همواره هسته و جمع خاصی بر این ظاهر فریبنده سلطه دارند؛ به‌عبارت دیگر در عمق خود و در پوشش این ادعا همیشه هستند کسانی که مسیر را به نفع خود مدیریت می‌کنند.

وی بیان کرد: همین مدعیان به ظاهردموکراسی در باطن از حکومت‌هایی حمایت می‌کنند که به هیچ وجه همین ظاهر به اصطلاح دموکراسی را هم ندارند.

سردار نظری با اشاره به اینکه به برکت ۴۲ سال مردم سالاری دینی به قوت نظام اسلامی نقش مردم را به معنای حقیقی کلمه می‌بینیم، افزود: در ذات نظام مقدس اسلامی مردم نقش و وجود دارند؛ بنابراین دو جنبه مردمی بودن و اسلامیت در ذات نظام ما مشهود است.
 
وی تأکید کرد: در عین حال در برنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی، چه در قانون اساسی چه در قوانین جاری نیز دموکراسی حقیقی مستتر است، زیرا هم جوهره نظام مردمی است و هم برنامه نظام و هم کارنامه نظام در عمر خود مردمی‌بودن را نشان داده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: شرکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، زیرا ردپای سوء استفاده دشمنان از مردم و این نظام را در تحقق نیافتن مشارکت حداکثری برای این رویداد بزرگ مردمی می‌بینیم؛ بنابراین این رویداد صرف انتخاب یک فرد نیست، بلکه ورای انتخاب یک‌فرد است.

سردار نظری یادآور شد: مردم ناراضی و دلخورند، اما ممکن است در اثر عملیات روانی و رسانه ای، دشمن این دلخوری را برای خود فرصت کند تا به هدف خود برسد؛ بنابراین مردم همیشه درصحنه ما ناامید نباشند و با امید و انتخاب آگاهانه وارد میدان شوند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام افزود: آمریکا در میدان مذاکره مجبور است به برجام برگردد، اما موضع برتر نظام اسلامی در میدان مذاکره این است که ما رفع تحریم‌ها را عزتمندانه می‌خواهیم و آمریکا چاره‌ای جز تمکین ندارد.

سردار نظری افزود: فرصت پیش روی آمریکا درباره انتخابات ما این است که حضور حداکثری مردم اتفاق نیفتد؛ مردم با بصیرت ما به این موضوع توجه کنند؛ ضمن همراهی با مردم می‌گوییم مردم با بصیرت همیشگی خود نگذارید دشمن از این وضعیت به نفع خود استفاده کند. وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری که سفارش اکید مقام معظم رهبری است، محقق شود.

محمودرضا کفاش، معاون علمی پژوهشی سپاه امام رضا (ع) نیز در این مراسم و درباره خودرو کوهستان گفت: رونمایی از خودرو چندمنظوره کوهستان که طراحی و ساخت آن در مرکز رشد شهید تقی‌پور مشهد صورت گرفته، یکی از اقدامات بی نظیر ماست؛ در مراکز رشد و نوآوری، مأموریت‌ها روی دو هدف تولید محصولات نوآور و فناور و اشتغال زایی و تولید ثروت متمرکز است.

محمد تقی پور، مدیر مرکز رشد و خلاقیت و نوآوری شهید مدافع حرم محمود تقی پور نیز گفت: امنیت بالا، موتور قدرتی، کنترل و پایداری بالا در لغزندگی جاده، قابلیت حمل بار و ترمزگیری بهتر، از مهم‌ترین مزیت‌های خودرو ولف ۲۵۰  است
ارسال نظرات
پر بیننده ها