خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: حضور در انتخابات ۱۴۰۰ در واقع ادای دین به شهدا است و انداختن هر رأی به صندوق انتخابات تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۸۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
حضور در انتخابات ادای دین به شهدا استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در آیین افتتاح پایگاه روستای حسین‌آباد گیان شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و دو شهید روستای حسین آباد اظهار داشت: امروز در این زمان حساس هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب و نظام است.

وی ادامه داد: قیام ۱۵ خرداد در تاریخ ایران فراموش نشدنی است، چراکه در این روز وحدت، همبستگی و پیوند معنوی ملت ایران زمینه یک اتفاق بزرگ و مقدس را فراهم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: شهدای جنگ تحمیلی درس استقامت و پایمردی را از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ و ائمه معصومین (ع) آموختند و قیام ۱۵ خرداد هم نقطه عطف و تعیین کننده برای نهضت انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: تمام شهدا در وصیت‌نامه‌های خود یک جمله مشترک دارند و آن هم تبعیت محض از ولایت است بنابراین امروز ما باید ولایت‌مداری را ثابت کنیم.

مختاری به اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور در انتخابات ۱۴۰۰ در واقع ادای دین به شهدا است و انداختن هر رأی به صندوق انتخابات تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: شهدا در زمان دفاع مقدس که سخت‌ترین تحریم‌ها و بدترین شرایط بود حماسه‌ای بزرگ آفریدند و ما امروز باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و با حضور حداکثری حماسه‌ای بیافرینیم که دشمنان این آب و خاک بدانند مردم در سخت‌ترین تحریم‌ها و مشکلات در کنار نظام و انقلاب هستند و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

در پایان این مراسم نیز از دو خانواده شهید «امر الله جلالوند» و شهید «حجت الله سیاوشی» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات