رمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از اجرای طرح انتخاباتی «سه به یک» در کرج خبر داد و گفت: در این طرح، هر بسیجی سه نفر از کسانی را که قصد رأی دادن ندارند شناسایی و آن‌ها را پای صندوق‌های رأی می آورد.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۹۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ظهر امروز در حاشیه نشست مجامع عالی سیاسی اقشار بسیج که در سالن شهدای کانون شهید سبحانی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ابلاغ طرح «لبیک» با محوریت تشویق تمام آحاد مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، به مدل «سه به یک» رسیدیم.

اجرای طرح انتخاباتی «سه به یک» در کرج آغاز شد

وی ادامه داد: به همین منظور با توجه به زمان باقی‌مانده تا انتخابات و محدودیت و معذوریت‌هایی که برای برگزاری جلسات کوچک در سطح پایگاه و حوزه‌ها داریم، به این نتیجه رسیدیم که هفت مجمع بزرگ را برنامه‌ریزی و اجرایی و اقشار مختلف را درگیر کنیم. در طرح سه به یک که با نام و یاد سه شهید این ناحیه، سردار مهدی شرع پسند، احمد آجرلو و یدالله کلهر به اجرا درآمده، هر نفر تلاش می‌کند سه نفر را پای صندوق‌های رأی بیاورد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به عناوین هفت مجمع برنامه‌ریزی شده بیان داشت: مجامع بسیج متخصصین و اقشار، طلاب و روحانیون و رأی اولی‌های دانش‌آموزی ازجمله این مجامع هستند و با توجه به وضعیت کرونا و امتحانات، مجمع رأی اولی‌ها حضوری برگزار نمی‌شود و آن‌ها می‌توانند از طریق بستر شبکه شاد در این مجمع شرکت کنند.

زنجانی افزود: همچنین اولین مجمع فرماندهان و مسئولان معاونت‌ها و واحدهای ادوار سپاه کرج با حضور فرماندهان سابق رده‌های این ناحیه و ‌مجمع یگان‌های امنیتی، گردان‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع) و بیت‌المقدس و گردان‌های کوثر خواهران و رده‌های اطلاعات و مجمع گروه‌های جهادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود. مجمع بزرگ بسیجیان نیز در تاریخ ۲۶ خرداد با حضور تمام بسیجیان با تمام قوا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه این مجامع بسته به تعداد شرکت‌کنندگان در سالن شهدا یا حسینیه ثارالله مجموعه فرهنگی شهید سبحانی برگزار می‌شود، گفت: تجمع هیئات مذهبی کرج نیز ۲۴ خرداد برگزار می‌شود. در طرح سه به یک در تلاش هستیم تا هر بسیجی علاوه بر تشویق خانواده‌اش برای حضور پای صندوق‌های رأی، سه نفر از کسانی را که قصد رأی دادن ندارند شناسایی و در روز رأی‌گیری آن‌ها را پای صندوق‌های رأی بیاورد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها