مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: با اجرای پویش ایران همدل، خیّران و نهادها و گروه های جهادی بالغ بر 165 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۴۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی با تشریح عملکرد این نهاد در مرحله سوم پویش ایران همدل، افزود: سومین مرحله پویش ایران همدل با همراهی مردم، خیران و نهادها و گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری و ... در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در قالب پویش ایران همدل بالغ بر 165میلیارد تومان به نیازمندان در قالب غذای گرم،افطاری ساده و بسته معیشتی کمک شد،گفت: سومین مرحله پویش ایران همدل بعد از فرمان مقام معظم رهبری با همراهی مردم، خیران و نهادها در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

پرپنچی،ادامه داد: در همین جهت یک میلیون و 800 هزار وعده غذای گرم و 560 هزار افطاری ساده میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به فعالیت 300 آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، عنوان کرد: 9 هزار و 666 نیروی داوطلب و جهادی در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی مشارکت داشتند.

وی،گفت: میزان کمک‌های مردم، خیّران،نهادها و سازمان و گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری و ... در پویش ایران همدل در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان 84 درصد رشد داشته است.

پرپنچی با تقدیر از مشارکت مردم، خیّران، سازمانها و نهادها در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل گفت: این پویش به لطف خداوند و با همراهی مردم نیکوکار در مقاطع خاص ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات