خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان:

یک عده فرشته الهی در بسیج در حال خدمت هستند/۲۸ خرداد لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار حسینی:یک عده فرشته الهی در بسیج حضور دارند که در حال خدمت به مردم و جامعه اسلامی بوده و هیچ انگیزه ای جز رضایت الهی نداشته و در این حالت بر انسان تکلیف هست که سر تعظیم بر این فرشته الهی فرود آورد
کد خبر: ۹۳۴۹۱۵۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

ک عده فرشته الهی در بسیج در حال خدمت هستند/۲۸ خرداد لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا گلستان در جمع نخبگان و فعالان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اظهار داشت:یک عده فرشته الهی در بسیج در حال خدمت هستند/۲۸ خرداد لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: جامعه پزشکی کشور با عملکرد خود نشان داد که یک جامعه بصیر و آگاه هستند چرا که در زمان درگیری و مقابله با ویروس کرونا تمامی سرمایه خویش که جان انسان هست را در کف دست گرفت و در راه خدمت به مردم گذاشت و در این راه چندین بار مدال افتخار را از مقام معظم رهبری دریافت کردند.

سرهنگ  حسینی: یک عده فرشته الهی در بسیج حضور دارند که در حال خدمت به مردم و جامعه اسلامی بوده و هیچ انگیزه ای جز رضایت الهی نداشته و در این حالت بر انسان تکلیف هست که سر تعظیم بر این فرشته الهی فرود آورد.

جانشین سپاه نینوا گلستان: انقلاب اسلامی در خلق واژه ها دارای رویش های بسیاری است که شهیدان مدافع سلامت یکی از این رویش هاست که جان خود را برای خدمت به مردم و بیماران کرونایی فدا کردند و ما به تمامی آنها افتخار می کنیم.بسیجی باید یک آدم بصیر و کامل و یک فهم درست از شرایط سیاسی کشور داشته باشد و برابر فهمی که در این زمینه دارد باید در مقابل جریانات سیاسی موضع بگیرد.

حسینی در ادامه بیان کرد: تمامی سعی و تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از اوایل تشکیل آن این بود که استقلال و آزادی کشور را از بین ببرد و جمهوری اسلامی ایران را به یک کشور اقماری تبدیل کند که حضور مردم با بصیر در تمامی صحنه ها نقشه های شوم آنها را خنثی کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر دولتی که در انتخابات آینده مستقر شود ولایت مدار باشد می تواند گام های بلندی را در راستای توسعه کشور بردارد و نگاه درونی به اقتصاد کشور داشته و التزام به جهاد کبیر داشته باشد و این به معنای این است که حرف دشمن را پذیرا نباشد و دشمن شاد نکند و ما در ۲۸ خرداد ماه که لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است باید با حضور حداکثری خود با انتخاب اصلح این موضوع را محقق کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها