خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: امروز هم مثل گذشته بازاریان شهر باید به تکلیف خود برای ترغیب به مشارکت حداکثری در انتخابات عمل کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

سرهنگ حیدری گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و یا به فرد اصلح رای ندهیم، همانند این است که پا در میدان گذاشتیم اما در مقابل امام حسین و شهدای کربلا حاضر شدیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در جمع روئسای اصناف و بازاریان قزوین تصریح کرد: یکی از مولفه های قدرت هر نظام و کشور، مردم آن هستند. دشمنان ما در عرصه های مختلف و با تمام توان قصد ضربه به انقلاب اسلامی ایران را داشتند که بحمدلله موفق نشدند.

سرهنگ حیدری افزود: تنها راه دشمنان در حال حاضر، جدایی مردم به عنوان مولفه قدرت از نظام و انقلاب اسلامی است؛ که اگراین دفعه این اتفاق رخ دهد، شاهد حوادث بزرگ و جبران ناپذیری هستیم.

وی بیان کرد: اتحادیه ها، اصناف و بازاریان از ارکان و پایگاه های اساسی اثرگذار در انقلاب اسلامی هستند. با شروع انقلاب و قیام مردمی، بازاریان و اصناف را می‌توان یکی از ستون‌های اصلی پیروزی انقلاب در آن سال‌ها دانست.

این مقام مسئول اذعان کرد: دشمن در آن زمان و در هیچ عرصه ای نتوانست به کشور ضربه بزند ولی اکنون درصدد است که به آرامی بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد نماید.

وی افزود: شما باید در بدنه خود این بصیرت را داشته و تقویت کنید تا گرفتار دام‌های دشمن نشوید و فریب نخورید، زیرا که قشر عظیمی از مردم در ارتباط با شما هستند.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: قشر عظیمی از مردم در این روزها از وضع موجود به علت مشکلات اقتصادی، مالیات، تورم و گرانی، تحریم و تعطیلی مغازه ها نارضایتی دارند که همین عامل ضربه سنگینی را بر بدنه اقتصاد بازاریان تحمیل می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) خاطر نشان کرد: اگر دشمنان موفق به تغییر نظام کنونی ایران شوند ، دیگر رضا پهلوی و حکومت پهلوی روی کار نمی‌آورند.

وی افزود: آنها می‌خواهند سرنوشت ایران مانند سوریه، مصر، لیبی و افغانستان و عراق شود تا زیر ساخت و امنیت را همانند این کشورها از ما سلب کنند و در کنترل خود داشته باشند.همان امنیتی که اکنون بودن آن را مرهون انقلاب اسلامی و خون شهدای دفاع مقدس، هسته ای و مدافعین حرم هستیم.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: دشمن درصدد است با بیان اینکه مردم همراه نظام نیستند و آن را رها کردند مشارکت حداکثری در انتخابات را کاهش دهد تا بتواند نقشه شوم خود، از ابتدا تا کنون انقلاب اسلامی را انجام دهند.

این مسئول نظامی یادآور شد: با نصب پوسترهایی با عناوین به نیابت از حاج قاسم سلیمانی رای میدهیم تبلیغات گسترده در سطح شهر و سر در مغازه ها جهت افزایش میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) خاطرنشان کرد: اگر امروز خواب باشیم، یک زمان با تهاجم دشمن بیدار می‌شویم که متوجه می‌شویم آن زمان دیر است و نمی توانیم کاری کنیم و حسرت آن را می خوریم.

وی گفت: بنابراین ما موظفیم امروز هم مثل اول انقلاب و قیام بازاریان با تبلیغات گسترده بر سردر مغازه ها و اصناف به تکلیف خود عمل کنیم. امروز هم مثل گذشته بازاریان شهر باید به تکلیف خود برای ترغیب به مشارکت حداکثری در انتخابات عمل کنند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: برای تغییر وضع موجود و حذف نفوذی هایی که در صدر مناصب حکومتی تمام نقشه های دشمن را در کشور پیاده می کنند و با بی‌مدیریتی و حمایت از دشمن و افزایش تحریمها با درصد بالا و بیان نارضایتی ها در انتخابات پرشور حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین یادآور شد: امروز اصل نظام را هدف و نشانه رفتند. از شما می خواهیم میدان انتخاب را خالی نگذارید و با تلاش خود قشر خاکستری جامعه را به شرکت در انتخابات دعوت کنید. امنیت امروز ما و حضور بانوان در سطح جامعه و خیابان‌های شهر با بالاترین سطح ارامش و امنیت در منطقه‌ای بدون آرامش را مدیون این انقلاب و اختیار تعیین سرنوشت کشور توسط مردم هستیم و با حضور خود در پای صندوق رای مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنیم.

وی اظهار کرد: ما باید با مشاهده شناسنامه شهید حاج قاسم سلیمانی و صفحه مهر انتخابات، به تبعیت از این شهید بزرگوار پای صندوق رای برویم که این همان حمایت از امام حسین در روز عاشورا است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و یا به فرد اصلح رای ندهیم، همانند این است که پا در میدان گذاشتیم ولی در مقابل امام حسین و شهدای کربلا حاضر شدیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها