سردار معروفی در نشست سران طوایف عشایری عنوان کرد

رای انتخاب رئیس جمهور رای به فرد نیست بلکه به تفکر انقلاب اسلامی است

صبح امروز مراسم نشست سران طوایف عشایری استان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزارشد
کد خبر: ۹۳۴۹۱۸۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ؛  صبح امروز  فرمانه سپاه ثارالله استان کرمان با سران طوایف عشایری دیدار و گفتگو کرد

 

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان  اظهار کرد: عقبه عشایر استان کرمان بسیار ارزشمند، نجیب و مومنانه بوده است، در استان کرمان از ۶۵۰۰ شهید ۱۲۰۰ شهید عشایر هستند.

وی افزود: عشایر غیور فرماندهان قهرمانی همچون حاج قاسم، شهید احمد سلیمانی و شهدای دیگری در جنوب و غرب استان تقدیم انقلاب کرده اند که نشانه بزرگی، سلحشوری، ایمان و غیرت دینی و ملی مردمان عشایر ما است.

 

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عشایر ما فارغ از ارادت به اهل بیت علیه السلام، ویزگی خاص ناموس پرستی را در وجود خود نهادینه کردند، ناموس پرستی عشایر برگرفته از مکتب عاشورا است و با الگو از اباعبدالله علیه السلام این گونه رفتار ارزشمندی دارند.

 

قشر عشایر پای حقیقت انقلاب مانده و همواره جان فشانی می کند

 

سردار معروفی بیان کرد: عشایر جدا از بحث دین نسبت به خاک خود غیرت بسیاری دارند که جز افتخارات بزرگ این قشر است، از هیچ ظالمی حمایت نکردند و با در دست گرفتن اسلحه به مبارزه با مستکبران پرداختند، پای حقیقت ماندند و جان خود را تقدیم کردند، یک اراده قوی در وجود آن ها نهادینه شده است.

 

وی یادآور شد: عشایر ما جز انسان هایی هستند که از بازوانشان نان می خورند و نه از زبانشان، پاک ترین لقمه را بر سر سفره های خود می آورند که عاری از هر شبهه ای است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: امروز در کشور ما به این قشر نیاز است چرا که تولیدات کشور در دست این قشر است، تولید گوشت قرمز و محصولات دامی که با چالش رو به رو شده نتیجه دست رنج این قشر بزرگ است.

 

سردار معروفی عنوان کرد: عشایر در هر صحنه ای نه تنها خطا نکردند بلکه با هدایت الهی بهترین تصمیمات را اتخاذ کردند.

 

استراتژی دشمن در ماجرای شهادت حاج قاسم با سیلی مردم زمین خورد

 

وی ادامه داد: سنگر مستحکم انقلاب جان پناه مردم است، به فرموده امام خمینی (ره) این سنگر سد بلای ارزش های انقلاب، تمامیت ارضی و ولایت است، این حقیقت ملت ما است، ما انقلاب را با حقیقت مردم تعریف می کنیم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: انقلاب اسلامی آن است که دشمنان ما بعد از ماجرای گران شدن بنزین با تصمیم به حذف شهید سلیمانی تصور می کردند آب از آب تکان نمی خورد غافل از آنکه حاج قاسم در قلب ۸۵ میلیون ایرانی قرار دارد و امروز قلب او در قلب ۸۵ میلیون ایرانی می تپد، اگر این چنین نبود ۲۵ میلیون نفر در زیر پیکر شهید سلیمانی قرار نمی گرفت‌.

 

سردار معروفی تصریح کرد: یک سال پس از شهادت با وجود آنکه عده ای تلاش کردند تا سالگرد حاج قاسم برگزار نشود اما با خون و دل مقاومت کردیم و برگزار شد، اگر این اتفاق نمی افتاد مکتب شهید سلیمانی ساری و جاری نمی شد.

 

وی افزود: در جریان سالگرد شهید سلیمانی ۸ روز در رسانه ملی ملت ایران پای برنامه های شهید سلیمانی اشک ریختند و سوختند، با فایل صوتی که از آقایان منتشر شد ملت ما عاملان این فاجعه را شناختند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: حاج قاسم از قشر عشایر بود و به عشایر بودن خود افتخار می کرد و منش او همچون عشایر ساده زیست بود، حاج قاسم عصاره شما عشایر عزیز در همه ابعاد بود.

 

سردار معروفی تشریح کرد: این انقلاب در حقیقت انقلاب اسلامی ناب محمدی است با دو واژه میتوان آن را تعریف کرد، امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیا کرد و پیامبر گونه حدوث کرد، امام ما با هدایت الهی آمد و اسلام پیامبر را احیا کرد، عده ای امروز به امام، انقلابیون و آرمان های شهدا ظلم می کنند و می گویند امام نمی دانست چه می خواهد.

 

وی یادآور شد: در صورتی که امام نابودی نظام شاهنشاهی را با هدف جایگزینی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داد، اسلام و مردم پایه های آن بودند و میزان رای مردم بود.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان متذکر شد: در جریان جنگ نرم سال ۸۸ که سخت تر جنگ سخت بود، بسیاری سکوت کرده و امام را رها کردند، امام با تاسی از سید الشهدا سخن گفتند و در نهایت مردم در ۹ دی خط بطلانی بر افکار دشمنان زدند و حماسه ای بزرگ خلق کردند.

 

سردار معروفی اذعان کرد: رای به انتخاب رئیس جمهور رای به فرد نیست بلکه به تفکر انقلاب اسلامی است، امروز همه ملت های دوست ما نگاه می کنند تا ببینند چگونه خرمشهر دیگری را خلق می کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز همه ائمه کفر ایستاده اند تا مردم ما در انتخابات شرکت نکنند اما امام ما ایستاده و فریاد هل من ناصر ینصرنی سر داده است، رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد فرمودند همه ملت ۲۸ خرداد در انتخابات حاضر شوند چرا که این رای برای خود ما است، باید هوشمندانه حاضر شده و درست انتخاب کنیم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: افزایش قدرت چانه زنی در مجامع بین المللی و دست رد به سینه دشمن زدن در پس تغییر بزرگی رخ می دهد، سپاه مداخله گر و ذی نفع نیست اما ذی نقش برای مردم با تبیین انقلاب و آشکارسازی دسیسه های دشمن است.

 

سردار معروفی گفت: امروز علم ام القرای حقیقی اسلام به دست ایران است اگر نبود چرا از غزه ای که یک شیعه ندارد فقط ملت و رهبر ایران حمایت کرد، ما کمتر از مردم سوریه نیستیم که با رای ۹۵ درصدی رئیس جمهور منتخب خود را برگزیدند، این ایام ایام قدر انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: قبل از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ همه قطعنامه های پیشین علیه ما صادر شده بود اما با ایستادگی ما بالاخره شورای امنیت زانو زد و قطعنامه ۵۹۸ را صادر کرد چرا که همه تصور می کردند شرق بصره نفوذ ناپذیر است اما ملت ایران این مقاومت را شکست.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان متذکر شد: همه ملت ایران به حاج قاسم عشق می ورزند، شهید سلیمانی کرمان و مردم کرمان را در مجامع بین المللی عزیز کرد و پس از شهادت ایشان از بسیاری کشورهای دنیا در همین دوران کرونا گلزار شهدای کرمان میزبان زائر خارجی بود.

 

سردار معروفی بیان کرد: اگر معتقدیم که ایران خیمه گاه اباعبدالله علیه السلام است پس لازم است که ما هم بنی هاشم این خیمه گاه باشیم، همان گونه که شهید سلیمانی تاکید کردند شرط عاقبت بخیری ماندن با ولایت است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما مشکلات اقتصادی و معیشتی را تحمل می کنند اما فساد، تبعیض و بی عدالتی را بر نمی تابند پس لازم است وارد صحنه شده و خودمان تغییر را ایجاد کنیم.

 

 

ارسال نظرات