خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت:در اندیشه مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات مشخصه بارز بلوغ سیاسی و اجتماعی است
کد خبر: ۹۳۴۹۱۹۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج:سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در جمع دهیاران ومعتمدین و بخشدار بخش مرکزی شهرستان البرز در مورد انتخابات از منظر مقام معظم رهبری گفت: نظریه ایشان حضور حداکثری در انتخابات است و در انتخاب دوگانه‌ای که چه کسی انتخاب شود و یا اینکه چقدر مردم پای صندوق رای حاضر شوند، حضور حداکثری مردم از منظر ایشان دارای اهمیت بیشتر است و باید کاری کنیم که حضور مردم حداکثری باشد.
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان بیان کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری نشان از بلوغ اجتماعی مردم، علامت مشروعیت، علامت استحکام نظام و علامت آگاهی و بصیرت و هوشیاری مردم است چون یکی از پیامدهای آن، این است که دشمن را از دشمنی مایوس و سبب افزایش اعتبار و عزت بین‌المللی می‌شود.
طاهرخانی درباره راهکارهای ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: بصیرت و آگاهی دادن به مردم است و امید بخشی از وظایف نخبگان کشور است و باید از سیاه نمایی شرایط کشور پرهیز نمود چرا که خطر بی انگیزگی مردم و یاس و ناامیدی را به دنبال دارد و ممکن است سطح مشارکت را پایین بیاورد.
وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید از انتخابات استفاده ابزاری کرد. رای‌ها نباید آلوده به اغراض مادی و انگیزه‌های غیر الهی شود و ایشان همچنین می‌فرمایند نامزدها باید برنامه‌ها و راه حل‌های روشنی برای برون‌رفت از مشکلات مردم ارائه دهند و حضور سلایق و گرایش های متنوع از دیگر عوامل حضور حداکثری در انتخابات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها