امام جمعه کرمان با بیان اینکه بخش‌هایی از استان کرمان محرومیت‌های زیادی دارد گفت: وزارت آموزش و پرورش به محرومیت‌های استان کرمان توجه کند.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۰۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در دیدار محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش و فدائی استاندار کرمان با وی با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار داشت: کرمان استان شهید برجسته جهان شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

وی با تشکر از وزیر آموزش و پرورش به‌دلیل سفر به استان کرمان در این شرایط سخت کرونایی گفت:آموزش و پرورش بزرگ‌ترین وزارتخانه کشور است و اهمیت زیادی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با عنوان اینکه یک ششم جمعیت کشور به‌صورت مستقیم با آموزش و پرورش ارتباط دارند افزود: تقریبا نیمی از کشور نیز به‌صورت غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش دانش آموزان پشتوانه دانشگاه‌ها و بدنه اجرایی کشور در آینده است گفت: مهمترین وزارتخانه آموزش و پرورش است و تمام نیروهایی که باید در دانشگاه‌ها و ادارات قرار بگیرند باید از آموزش و پرورش عبور کنند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است افزود: آموزش و پرورش سهم بزرگی از ظرفیت علمی کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه کرمان استان پهناوری در کشور است و بخش‌هایی از استان کرمان محرومیت‌های زیادی دارد گفت:وزارت آموزش و پرورش به محرومیت‌های استان کرمان توجه کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جنوب و شرق استان کرمان نیازمند توجه ویژه است و در این مناطق محرومیت‌های زیادی وجود دارد که آموزش دانش آموزان را با چالش روبه‌رو کرده است افزود:بعضی از افرادی که در نهضت سوادآموزی کار می‌کنند تعیین تکلیف نشدند که امیدواریم در این سفر به آنها توجه شد.

ارسال نظرات