فرمانده سپاه استان سمنان در دامغان گفت: مولفه اصلی انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن آن است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۱۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ دیدار صمیمی و نهضت روشنگری سردار حمید دامغانی فرمانده محترم سپاه استان با پایوران سپاه ناحیه دامغان در محل سالن ورزشی این سپاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

در این دیدار سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: مولفه اصلی این انقلاب پیوند بین مردم و نظام است و  این مردم پیوند قوی با نظام داشته و از آن حمایت می کنند.

ایشان با بیان انواع نصرت های الهی افزود: رحمت عام خداوند متعال شامل حال همه می شود اما رحمت خاص خداوند شامل حال مردمی می شود که در راه خدا و برای خدا حرکت کنند و  نصرت الهی در سکون و بی تفاوتی نیست بلکه در حرکت و جهاد اتفاق می افتد.

او ادامه داد: این انقلاب یک نعمت الهی است و اگر شکر آنرا به جای نیاوریم که همان تلاش و جهاد است خداوند آنرا از ما می گیرد و انقلاب بستری برای رشد افراد بود و بعد از آن دفاع مقدس بستر دومی بود که فراهم شد و بعضی ها از این بستر فراهم شده استفاده کردند.

ایشان ضمن اشاره به اتفاقات منطقه گفت: ما در نقطه کانونی مبارزه با استکبار قرار داریم و وظیفه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی است. تمدن غرب در اتفاقات اخیر نشان داد که دچار چالش تمدنی شدند و در تقابل با تمدن اسلامی حرفی برای گفتن ندارند.

سردار دامغانی تصریح کرد: اندیشمندان غربی یک زمان خود را بهترین در جهان می دانستند اما شاهد افول خود هستند.امروز شرایط وخیم آمریکا در منطقه، گسل های اجتماعی در داخل آمریکا و ... از جمله چالش های پیش روی آنها است و  آنها تلاش زیادی کردند که اسرائیل را به عنوان یک آمریکای کوچک در منطقه مستقر کنند و خیال خود را از بابت منطقه راحت کنند ولی نتوانستند و گروه های مقاومت که الگوی خود را از انقلاب اسلامی ایران گرفتند مانع آنها شدند.

وی افزود: وضعیت مردم در اسرائیل طوری بود که 70 درصد مردم 12 روز را در پناهگاه سپری کردند در حالی که آنها به امید زندگی رویایی به این کشور متجاوز آمدند.

سردار دامغانی با اشاره به بحث انتخابات گفت : دشمنان به دنبال خدشه دار کردن امنیت کشور هستند و متاسفانه بعضی از افراد مثل پیاده نظام دشمن عمل می کنند و  افرادی در کشور به دنبال دوقطبی سازی و بهره گیری از آن هستند اما می دانند که دوقطبی های اقتصادی ، امید و نا امیدی ، رضایت و عدم رضایت را نمی توانند ایجاد کنند زیرا تمام این موارد به خود آنها بر می گردد، بنابراین دوقطبی آزادی و خشونت می سازند و مثلا بحث فیلترینگ و یا حجاب زنان را مطرح می کنند و یا دوقطبی ناامنی و امنیت ایجاد می کنند تا مردم برای حفظ وضع فعلی به جریان حاکم بر دولت رای دهند و  آنها خواستار رابطه و باز شدن پای آمریکایی ها به ایران هستند اما کشوری نبوده است که آمریکا با ورود به آن نابودی و فلاکت را برای آن کشور به بار نیاورده باشد.

ارسال نظرات