طی مراسمی با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی از زحمات و مجاهدت های ناصر فصیح رامندی مسئول پیشین بسیج ادارات و کارمندان تقدیر و جناب آقای فضل الله کفیل به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۲۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، طی مراسمی با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی از زحمات و مجاهدت های ناصر فصیح رامندی مسئول پیشین بسیج ادارات و کارمندان تقدیر و جناب آقای فضل الله کفیل به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

در این مراسم سردار سلیمانی در ابتدای سخنان خود با اشاره به  پیشرفت ها و موفقیت های کسب شده در مسیر انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و درایت و امامت مقام معظم رهبری عنوان داشتند همواره در طول این 32 سال گذشته ملت ایران در مسیر رسیدن به اهداف بلند و متعال خویش قرار دارند.ریاست سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به مواجهه ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی و شلیک بیش از 4500 موشک به مناطق اشغالی به نقش بی بدیل حاج قاسم سلیمانی در پر کردن دست مقاومت و راهبرد مقام مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی در کمک به مردم مظلوم فلسطین اشاره نمود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها در نبرد رو در رو شکست خورد بلکه از لحاظ تبلیغاتی و روانی نیز مفتضح شد که گواه آن تظاهرات های چند ده هزار نفری مردم در قاره های آمریکا، اروپا و آسیا در حمایت از مردم فلسطین است. وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان داشت با توجه به نفوذ و اغواگری دشمن همچنین غفلت، بی برنامگی و بی عملی در تحقق دولت اسلامی موفقیت چندانی کسب نشد که این مهم در فرمایشات معظم له با نمایندگان مجلس نیز مشهود می باشد.

 

وی بیان داشت: بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی ده ساله خود را تنظیم و به تصویب مقام معظم رهبری رسانیده است که اقشار بسیج در این سند وظیفه اصلی را عهده دار می باشند که در راس آن بسیج ادارات و کارمندان وظیفه اصلی را در تحقق دولت اسلامی دارا می باشد.

در ادامه سردار سلیمانی ضمن قدردانی از زحمات مجاهدانه ناصر فصیح رامندی مسئول سابق بسیج ادارات و کارمندان؛ از تلاش های بی وقفه مسئولین بسیج ادارات و کارمندان سپاه های استانی در برگزاری میزهای خدمت جهادی و همچنین جمع آوری کمک های مومنانه در زمان همه گیری کرونا تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در ادامه ناصر فصیح رامندی رئیس سابق بسیج ادارات با اشاره به کارآمدسازی نظام و افزایش رضایتمندی مردم به عنوان دو مولفه اصلی عمق بخشی داخلی بیان داشت 60درصد از کارمندان ادارات بسیجی می باشند که می توان با استفاده از ظرفیت این بسیجیان و با کار جهادی از طرق برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، تکریم ارباب رجوع، کاهش بروکراسی های زائد اداری و...ارتقا سلامت اداری و افزایش رضایتمندی مردم را دنبال نمود.

در پایان نیز فضل الله کفیل رئیس جدید سازمان بسیج ادارات و کارمندان با اشاره به نقش محوری بسیج اقشار در نقش آفرینی سایر رده خصوصا بسیج محلات مهمترین ویژگی بسیج اقشار را نیروی انسانی و ظرفیت جامعه نخبگی آن دانستند که از این ظرفیت باید با نگاه از پایین به بالا جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین تحقق دولت اسلامی که پیش نیاز تحقق جامعه ی اسلامیست استفاده نمود.

وی در پایان سخنان خود سه خواسته اصلی را مبنای شروع کار خویش در بسیج ادارات عنوان داشت و ابراز نمود این انتظارات مورد توجه قرار گیرد.

اول این که بسیج ادارات به عنوان یک بسیج حاکمیتی نقش پالایش درون حکومت را به عهده دارد و باید به عنوان یک مجموعه هماهنگ و هم افزا فعالیت نمایند، مشاهده می شود در بعضی از دستگاه ها چندین قشر همزمان ورود کرده که این مسئله وحدت فرماندهی را نقض می نماید که امید است این مهم مورد توجه ستاد سازمان بسیج مستضعفین نیز قرار گیرد.

دوم فعال کردن هیئت های اندیشه ورز و استفاده از خرد جمعیست. در بسیج ادارات سپاه های استانی هیئت های اندیشه ورز با محوریت سند راهبردی ده ساله باید فعال شوند.

در گام آخر نیز ارائه پیشنهادات تحول ساختاری در زمینه های: 1- ارتقا کیفی، اثر گذار و عمق بخش برنامه ها،2- ارتباط اثرگزار با حوزه ها و پایگاه های مقاومت محلی 3- تقویت شایستگان دستگاه های دولتی به منظور تحقق دولت اسلامی مد نظر می باشد.

ارسال نظرات