فرمانده سپاه استان سمنان گفت: دشمنان نظام به دنبال تضعیف پشتوانه مردمی بودن آن هستند.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۲۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛نشست مودت و دوستی سربازان و خانواده آنها در محل سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان و با سخنرانی سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد.

در این برنامه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : اگر در راه خدا تلاش کنیم خداوند کمک خواهد کرد و پیروزی با کسانی است که از بسترهای پیش آمده استفاده کنند و شهدای ما اینگونه بودند.

وی افزود: خداوند متعال با نیت های خالص معامله می کند ، پس اگر ذره ای نیت ما برای خدا نباشد انتخاب نخواهیم شد. ایشان با اشاره به نفوذ لیبرال ها در کشور گفت : امام خمینی (ره) فرموده بودند ما از شر آمریکا و ایادی آنها راحت شدیم ولی از شر تفکر غربی و لیبرال آسوده نشدیم و  در نگاه غربی و لیبرالی اینگونه است که هدف وسیله را توجیه می کند و کسی که ضعیف است باید حذف شود.

او ادامه داد: اما نگاه اسلامی اینگونه نیست و هدف وسیله را توجیه نمی کند و تمامی مردم دارای عزت نفس هستند. امام خمینی (ره) هشدار می دادند که مراقب باشید لیبرال ها برشما مسلط نشوند ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

وی افزود : خداوند متعال با کسی تعارف ندارد و اگر شکر نعمت را نکنیم نعمت از ما گرفته می شود.

ایشان با اشاره به بحث انتخابات گفت: کسانی که به جای پاسخ به سوالات اساسی به حاشیه می پردازند سعی دارند با ایجاد رعب و ترس در مردم برای بدتر شدن اوضاع به منافع خود برسند. آنها با شعار و تبلیغات و ایجاد دوقطبی سعی در رای آوری دارند. راهبرد فعلی دشمن نابودی کشور از درون است و یکی از ارکان این امر تضعیف پشتوانه مردمی است که ان شا الله موفق نخواهند شد.

در پایان برنامه از 5 سرباز نمونه سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان تقدیر شد.

ارسال نظرات