خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین؛

میدان انتخابات را خالی نگذاریم/ راه حل مشکلات حضور حداکثری است

حجت الاسلام قدرتی گفت: راه حل مشکلات کنار رفتن از صحنه نیست بلکه باید با حضور آگاهانه و همگانی این بار مدیریت اجرایی کشور را به فرد اصلح بسپاریم
کد خبر: ۹۳۴۹۲۲۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در همایش مشق حضور انتخابات، با تاکید بر اینکه انتخابات یک بحث ملی اسلامی است و همه مردم ایران باید در این رویداد مشارکت پررنگی داشته باشند، گفت: حضور حداکثری همه اقشار در انتخابات گوش جان نهادن به منویات مقام معظم رهبری(دام عزه العالی) که زمینه مایوس نمودن دشمنان کشور و انقلاب را فراهم می‌کند و توطئه مغرضان و معاندین را برای کمرنگ کردن مشارکت مردم فهیم ایران در انتخابات، خنثی می‌کند.

مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه عزت، اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده ادامه داد: دشمن در هیچ زمانی اینقدر برای دلسرد کردن مردم سعی و تلاش نکرده ولی مردم دشمن شناس ایران ۲۸ خرداد امسال با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

وی تاکید کرد: قطعا تک تک آرای ما در تعیین آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین باید با دقت و مطالعه در این امر خطیر شرکت کنید. صحبت های کاندیداها را با دقت گوش کنید و سوابق اجرایی و مدیریتی آنان را بررسی کنید پس از اطمینان از روی عقلانیت و درایت رای بدهید.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: مردم ما به خوبی آگاهند كه حضور آنان با این روحیه ایمانی و انقلابی در صحنه های اساسی و حیاتی كشور، اسلام، انقلاب، عزت، شرف و آبروی ملت ما را در دنیا حفظ كرده است و ادامه حضور جدی و فداكارانه مردم در صحنه های گوناگون همراه با ایمانِ روشن بینانه‌ آنان، هر دشمن بدخواهی را در صدمه زدن به تداوم انقلاب اسلامی، حركت مردم و سازندگی كشور ناكام خواهد گذاشت.

وی گفت: در کنار حضور، انتخاب صالح و شایسته دیگر آزمون الهی است و ما باید کسی را برای برگزینیم که راه امام و رهبری را بداند و با مکتب اسلام آشنا و معتقد و اقتدار و عزت ملی را باور داشته باشد باشد، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام عزه العالی) فرمودند، فرد اصلح باید مؤمن و انقلابی باشد و ویژگی‌های دین مداری را در درون خود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که قابل انکار نیست اما قهر با انتخابات و شرکت نکردن در این رویداد سرنوشت ساز، این مسائل را حل نمی‌کند. راه حل مشکلات کنار رفتن از صحنه نیست بلکه باید با حضور آگاهانه و همگانی این بار مدیریت اجرایی کشور را به فرد اصلح بسپاریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها