مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

اعتماد مردم سرمایه خیلی ارزشمندی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با پیوستن به پویش کشوری مشارکت حداکثری معلمان در انتخابات گفت: اعتماد مردم سرمایه خیلی ارزشمندی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۵۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرحناز قائدامینی، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به پویش کشوری مشارکت حداکثری معلمان در انتخابات پیوست.

فرحناز قائدامینی با اشاره به آیه شریفه« ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیر بانفسهم» گفت: امروز در عرصه ای قرار گرفته ایم که تا چندروز آینده در واقع سرنوشت کشورمان رقم خواهد خورد حداقل برای 4سال و عرصه ای از عرصه های تاریخی محقق خواهد شد.

وی افزود: یکی از اموری که باید خیلی به آن توجه داشته باشیم بحث انتخابات هست که در واقع یک عرصه ی تصمیم گیری برای انتخاب انسان هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: می دانیم که خداوند حق تعالی کسی است که سرنوشت تمام هستی را در دست و سیطره خود دارد و همین خداوند بزرگ به انسان ها این اختیار و قدرت را داده که سرنوشت خودشان را تعیین کنند و اجازه نمی دهد هیچ کس در این سرنوشت بخواهد دخالتی کند.

قائدامینی افزود: همین خداوند وعده می دهد به انسان ها که من هم سرنوشت شما را تغییر نخواهم داد مگر اینکه خود شما بخواهید و این تغییر ابتدا از خود شما شروع می شود؛ بنابراین در بحث انتخابات که یک رویداد بسیار عظیم است و یکی از رویدادهای بسیار مهم سیاسی یک کشور است و یک رخدادی است که برای همه مردم بسیار مهم است؛ همه مردم باید شرکت کنند و سرنوشت خودشان را در آینده انتخاب کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: به عنوان یک جمله می توانیم بگوییم که انتخابات برای همه مردم علاوه بر تأثیرگذاری که در سرنوشت شان دارد، علاوه بر اتفاقی که رقم خواهد خورد در کشور و هم مشروعیت به نظام ما می دهد و هم امنیت می دهد به نظام ما و هم می تواند خار چشمی باشد در چشم دشمنان، حضور مردم است که می تواند امنیت منافع ملی و مشروعیت نظام را تأیید کند و مردم با ورورد به انتخابات در حقیقت از حقوق شهروندی خودشان دفاع می کنند.

قائدامینی گفت: انتخابات شعور سیاسی مردم را به نمایش می گذارد. تأثیرگذاری مردم در مباحث داخلی و سیاست خارجی را به دنبال دارد و انتخابات یک سرمایه گذاری باارزش است. سرمایه گذاری که هرچقد ما در آن تلاش درست تر و بهتری انجام دهیم قطعا منفعت بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و اعتقاد و اطمینانی که مردم به نظام دارند، قطعا پای صندوق های رأی حاضر می شوند و مجدداً یک عرصه دیگر را در کشور رقم خواهند زد و یک خرداد دیگری را شکل خواهند داد .

وی با اشاره به شعری از حضرت امام که فرمودند؛ سالها می گذرد حادثه ها می آید، انتظار فرج از نیمه خرداد کشم، تصریح کرد: ان شاءالله امسال هم با دید مردم، درایت مردم، شناخت مردم، توجه مردم، انتخاب صحیح مردم و حضور حداکثری مردم بتوانیم خرداد زیباتر و خرداد تأثیرگذاری در کشورمان را به نمایش بگذاریم و اتفاقات خوبی بیفتد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ایجاد شور انتخاباتی به واسطه گستردگی آن در اقصی نقاط کشور و حضور قشر جوان ازجمله؛ دانش آموزان و دانشجویان، حضور پررنگ و نقش فرهنگیان در رویدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی جامعه  را بی بدیل دانست.

وی با اشاره به مشکلات و تنگناهای ناشی از شرایط اقتصادی و ویروس کرونا، تأکید کرد: امیداوریم فرهنگیان و اقشار مختلف مردم پای صندوق های رأی آمده و دست بیعت به رهبر معزز انقلاب بدهند و انتخاب اصلح داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خطاب به منتخب مردم در انتخابات آینده هم گفت: باید مواظب رأی های مردم باشید که اعتماد مردم سرمایه خیلی خیلی ارزشمندی است و ما به این اعتماد نیاز داریم.

وی همچنین خواستار ارائه وعده های قابل تحقق و تلاش برای آن وعده ها از سوی منتخبین مردم شد و گفت: همه مردم اعتقاد به نظام دارند. همه مردم عرق و شور و اشتیاق به پیشرفت میهن دارند و به دنبال امنیت و آسایش کشور و به دنبال ایمان در جامعه هستند و یک بار دیگر با همت خود در 28 خرداد ماه سال 1400 پای صندوق های رأی می آیند و انتخاب اصلح خواهند داشت.

وی در پایان از معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم دعوت کرد یک بار دیگر با حضور درپای صندوق های رأی و انتخاب اصلح سرنوشت کشور را در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.

ارسال نظرات