خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان حضور در انتخابات را از بالاترین معروف‌ها در جامعه دانست و گفت: دعوت مردم به حضور در انتخابات از بزرگ‌ترین و مهمترین امر به‌معروف‌ها و تواصی به حق است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۷۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

حضور در انتخابات از بالاترین معروف‌ها در جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمود قربانی در کلاس اخلاق کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تبیین جایگاه معروف‌ها و دعوت به معروفات در جامعه اظهار داشت: در منابع دینی دعوت به معروفات برابر با انجام معروفات و حتی ارزشمندتر از آن است چرا که جامعه را به سمت صلاح و اصلاح پیش می‌برد.

وی حضور در انتخابات را از بالاترین معروف‌ها در جامعه دانست و گفت: دعوت مردم به حضور در انتخابات از بزرگ‌ترین و مهمترین امر به‌معروف‌ها و تواصی به حق است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان بیان داشت: در جایی که دشمن با تمام توان خود مشغول تبلیغات علیه انتخابات است، دلسوزان دین و انقلاب باید پرشور ساختن انتخابات را وظیفه خود بدانند.

وی مشکلات فعلی کشور را نتیجه خطای جامعه در انتخاب دانست و گفت: باید با تبیین و کمک مردم به انتخاب اصلح از تکرار این خطاها جلوگیری کرد.

قربانی گفت: همه ما از وضعیت کشور ناراضی هستیم اما نباید موجبات راضی شدن دشمنان کشور را فراهم کنیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید مشکلات را از راه رأی دادن درست حل کنیم.

وی با انتقاد از برخی اظهارات و بداخلاقی‌ها در مناظرات انتخاباتی گفت: بعضی حرف‌ها تکرار همان حرف‌هایی است که مردم را در انتخاب دچار خطا کرد و مردم باید با دقت رفتار، برنامه و کارنامه نامزدها را مورد بررسی قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: ممکن است کسانی فکر کنند که دعوت ما برای حضور و انتخاب اصلح نتیجه و فایده‌ای ندارد؛ این حرف غلط است و حتی اگر درست باشد باز ما مأمور به انجام تکلیف هستیم نه گرفتن نتیجه.

وی ابراز داشت: با مشارکت قابل قبول مردم در انتخابات دولت جوان حزب الهی با رأی بالا انتخاب خواهد شد و دشمن ناامید و کشور در مسیر اصلاح و رفاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات