خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برای بالا بردن شور و شعور انتخاباتی برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

اجرای برنامه‌های متنوع برای بالا بردن شور و شعور انتخاباتیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در جمع فرماندهان پایگاه‌های خواهر شهرستان همدان اظهار داشت: بعد از تدبیر و دستور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برای افزایش تعداد پایگاه‌های همدان با جهاد و تلاش شبانه‌روزی بسیج جامعه زنان ناحیه توانستیم از ابتدای سال تاکنون ۲۱ پایگاه بسیج خواهر را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه قرار ما با پایگاه‌های جدید التأسیس این بوده که هر یک از آنها، نماینده انقلاب اسلامی در آن محل باشند، افزود: در این مدت کوتاهی که از تاسیس آنها می‌گذرد، تلاش‌های خوبی در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم صورت گرفته به طوری که در بعضی از پایگاه‌ها حداقل دو نشست و در بعضی از پایگاه‌ها بیش از ۱۰ نشست بصیرتی برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: طرحی را با عنوان طرح وفاق برای اولین بار در سطح کشور شروع کرده‌ایم که در این طرح سعی داریم به صورت چهره به چهره پیام انقلاب اسلامی و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را علاوه بر شبکه بسیج به عموم مردم نیز برسانیم.

وی افزود: طرح وفاق بدین صورت است که در هر یک از حوزه‌ها ما یک رابط با ناحیه داریم، هر رابطی با ۱۰ نفر به عنوان زیرمجموعه خودش مرتبط بوده و این افراد در واقع هدایت شبکه را نیز عهده‌دار هستند، هر ۱۰ نفر با ۱۰ نفر دیگر در ارتباط هستند،۱۰ نفر بعدی با دو نفر و دو نفر آخر با یک نفر ارتباط دارند و آنها را برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند.

بقایی با بیان اینکه برای بالا بردن شور و شعور انتخاباتی برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم، گفت: ما طرح دیگری را به تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) که ۴۰ روز خانه به خانه برای دفاع از حریم ولایت می‌رفتند، داریم و این طرح نیز درحال برگزاری است و تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در نظر داریم روز ۲۸ خرداد که روز سرنوشت‌سازی برای انقلاب اسلامی است، یک برنامه معنوی در همه حسینیه‌ها و هیئت‌ها داشته باشیم و به تأسی از رهبر معظم انقلاب که ساعات اولیه صبح برای انداختن رأی، پای صندوق حضور می‌یابند، حضور پیدا کرده و این حضور جمعی خود را رسانه‌ای کرده تا به شور انتخابات کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات