سردار کریمی گفت: حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است مصداق بارز تواصی به حق است چراکه شرکت کنندگان و دعوت کنندگان به انتخابات در یک اقدام خیر گام بر می دارند.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۹۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله عصر امروز(پنج شنبه) در نشست با جمعی از پیشکسوتان ، رزمندگان دفاع مقدس و فعالان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت در شهرستان تفرش اظهار کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه مهم اجتماعی و ملی است بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی محسوب می شود چراکه مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است مصداق بارز تواصی به حق است چراکه شرکت کنندگان و دعوت کنندگان به انتخابات در یک اقدام خیر گام بر می دارند که سال ها نتیجه آن اقدام ماندگار است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: لازم است همه علاقمندان به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و همه ظرفیت های موجود را پای کار بیاورند.

وی بیان کرد: امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی برای محکم کردن قلوب ملت نسبت به آینده درخشان ایران اسلامی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است و لذا همه باید با گفتار و عملکرد قابل قبول خود در این میدان مجاهدت و نقش آفرینی کنیم.

کریمی تأکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب خنثی سازی توطئه ها و طراحی های دشمنان برای آینده نظام اسلامی خواهد شد و امنیت ملی کشور را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی هرکجا مردم حضور و مشارکت داشتند از بحران ها و شرایط سخت عبور کردیم،گفت: نمونه آن دفاع مقدس بود که مردم برای دفاع همه جانبه به میدان آمدند و لذا لازمه عبور از این مقطع حساس مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه روح الله افزود: انتخاب یک رئیس جمهور اصلح که بتواند حرکت کشور در گام دوم انقلاب را به طور جهشی پیش ببرد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و همه باید به شاخصه های یک رییس جمهور کارآمد و انقلابی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد:  ولایتمداری، ایمان و مدیریتی قوی، عدالتخواه و فساد ستیز ، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی ها و ظرفیت های کشور و بهره گیری از ظرفیت های جوانان مهمترین شاخصه های رئیس جمهور کارآمد و اصلح است که مردم باید در انتخابات مد نظر داشته باشند.

کریمی تأکید کرد: خداباوری ، ولایت پذیری و مردم باوری سه شاخصه مهم یک رئیس جمهور کارآمد است و رئیس جمهوری اصلح و کارآمد است که گفتمان و عملکردش در امتداد با گفتمان ولایت فقیه باشد.

وی ادامه داد: استان مرکری در طول این سال ها همواره در صحنه ها و میدان های مختلف پیشتاز بوده و رتبه قابل قبولی کسب کرده و امروز که در آستانه حماسه ۲۸ خرداد هستیم همه باید خود را برای نقش آفرینی آماده کنیم.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه نقش آفرینی و موفقیت در جبهه های اقتصادی و فرهنگی لازمه آن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است،گفت:  و لذا همه ظرفیت ها و توانایی ها در این راستا باید پای کار بیاید تا برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار مردم افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تفرش با مردمی انقلابی و ولایتمدار همواره در طول تاریخ منشا خدمات موثر به انقلاب و به نوعی تاریخ ساز بوده،گفت: مردم متدین و انقلابی این شهرستان در این انتخابات با دعوت عمومی همه اقشار جامعه افتخاری دیگر برای این شهر تاریخی می آفرینند. 

کریمی خاطر نشان کرد:  امروز باید از فرصت انتخابات به خوبی استفاده کرد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه ای مهم برای حرکت کشور به سمت پیشرفت های بزرگ و ساخت تمدن اسلامی بدانیم و لذا باید از آن به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات