حاتم گودینی گفت: رای اولی ها در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ شورآفرینی کنند تا مردم با آمدن به پای صندوق های رأی، دشمنان را مایوس کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۱۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حاتم گودینی در نشست بصیرتی- سیاسی رای اولی های مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 4 استان البرز که به همت حوزه های بسیج دانش آموزی خواهر و برادر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد، با بیان این که خرداد ماه 1400 هنوز به ایستگاه پایانی خود نرسیده و خرمشهر در سوم خرداد با تمام سختی ها و مشقت هایی که رژیم بعثی صدام ایجاد کرده بود، با وعده و نصرت الهی بدون حتی گرفتن یک وجب خاک از کشور اسلامی فتح شد، اظهار داشت: انتخابات پیش رو نیز فتح خرمشهر دیگری برای ملت سرافراز اسلامی است.

رای اولی ها در انتخابات پیش‌رو حماسه‌آفرین باشند

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی با جنگ رسانه ای در صدد فتنه ای دیگر برای عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند، افزود: شبهه افکنی در رسانه ها به طور گسترده است باید در جهت رفع آن روشنگری و بصیرت افزایی برای اقشار مختلف مردم انجام شود، رای اولی های انقلاب اسلامی به بلوغ و جشن تکلیف سیاسی رسیدند، ان شاء الله با حضور حداکثری ملت بار دیگر اقتدار ملی معنا می شود.

حاتم گودینی با اشاره به این که حضور حداکثری در انتخابات یک بعد و بعد دیگر آن انتخاب خوب است، عنوان کرد: رأی اولی ها در انتخابات شورآفرینی کنند، رای اولی ها در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ شورآفرینی کنند تا مردم با آمدن به پای صندوق های رأی، دشمنان را مایوس کنند و این حضور نه تنها در ذهن تک تک رأی اولی ها بلکه برای همیشه این حضور در تاریخ انقلاب ثبت می شود.

وی با اشاره به این که انتخاب، همیشه اقدامی مهم و تاثیر گذار در زندگی افراد است اما مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای فردی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده بسیار مهم است، اضافه کرد: جوانانی با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود به ثبت برسانند.

وی بیان داشت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است که بر دوش همه اقشار مختلف به ویژه جامعه فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی سنگینی می‌کند.

حاتم گودینی تصریح کرد: همه ما به عنوان خادمین این انقلاب تلاش می‌کنیم بستر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آوریم و در این راستا معلمان که همیشه در مواقع حساس و بزنگاه‌های تاریخی پیشرو و تاثیرگذار هستند، با عمل به تکلیف باز هم پرچمدار خواهند بود.

وی با بیان اینکه معلمان در قبال رای اولی‌هایی که نخستین بار در سرنوشت سیاسی خود و کشور مشارکت می‌کنند، فقط نقش مشوق و راهنما را دارد و از اعمال نظر شخصی در فرایند انتخاب به شدت پرهیز می‌کنند.

حاتم گودینی از شبکه شاد به عنوان فرصتی مناسب برای آماده‌سازی و افزایش مشارکت رأی اولی‌ها نام برد، عنوان کرد: با توجه به مسئو لیت خطیری که آموزش و پرورش در حوزه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دارد لذا برای مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها درانتخابات ۲۸ خرداد ماه گام های موثری برداشته است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور همه ‌جانبه در انتخابات می‌توانند گامی مهم و موثر در افزایش شور انتخاباتی بردارند و در انتخابات پیش‌رو حماسه‌آفرین باشند.

حاتم گودینی با بیان این که حضور در اولین انتخابات از خاطرات ماندگار است، گفت: برای رای اولی ها در همه دوره‌ها به واسطه نخستین حضور در عرصه گسترده مشارکت مردم با شوق بیشتری همراه بوده به همین دلیل، آنان هیجانی‌تر، پررنگ‌تر و بی‌محاباتر درانتخابات شرکت می‌کنند و رای می‌دهند.

وی افزود: انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ نیاز به مشارکت بالای مردم درپای صندوق های رأی دارد تا کشور مسیر درست رشد و توسعه را در بخش های مختلف طی کند.

حاتم گودینی تاکید کرد: کسی که در راه خدمت گام بر می دارد باید پشت میز ننشیند و برای رسیدن به اهداف و شعارهایی که در زمان انتخابات مطرح کرده و پس از کسب آرأ به مطالبه مردمی تبدیل شده، مدیریتی جهادی داشته باشد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها