خبرهای داغ:
نشست بصیرتی ویژه انتخابات با هدف حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات در مسجد علی بن ابیطالب (ع) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و ارتحال امام خمینی، نشست بصیرتی سیاسی با سخنرانی محمدحسن حمزه پدر شهید مدافع حرم به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه ‌الزهرا (س) در مسجد حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد.

محمدحسن حمزه پدر شهید مدافع حرم در این جمع با بیان اینکه یکی از فرامین مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات و استفاده از افراد و بهره‌مندی از ظرفیت افراد ذی‌نفوذ مجموعه‌های مختلف برای افزایش شور انتخابت است، اظهار کرد: حضور در انتخابات و حماسه آفرینی در این عرصه به واسطه وجود دشمنان داخلی و خارجی همیشه موجب خنثی سازی دسیسه‌هایی بوده که از ابتدای انقلاب نسبت به این کشور وجود داشته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، علاج دردهای مزمن کشور در پرشور برگزارشدن انتخاب، حضور و مشارکت عموم مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

پدر شهید در ادامه اضافه کرد: دشمن در هر دوره از انتخابات برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مردم تلاش می‌کند، از هر شیوه‌ای برای سست و خسته کردن مردم برای شرکت در انتخابات استفاده می‌کند تا با ضربه زدن به کشور ما به اهداف خود برسند ولی حضور مردم هر دفعه بهتر از دفعات قبل دشمنان انقلاب را مأیوس کرده است.

حمزه بیان داشت: سیره شهدا بهترین الگو برای طی مسیر در همه دوران‌های انقلاب عزیز اسلامی است. همچنان که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد. واقعا با تأسی به شهدا و مکتب آن‌ها راه شناخته می‌شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها