هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه گفت: در انتخاب گزینه اصلح تلاش و تحقیق کنید تا بتوانید با حضور پرشور فردی شایسته را انتخاب کنید.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۳۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست بصیرتی با محوریت حضور حداکثری و انتخاب درست با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه در جمع خواهران بسیجی پایگاه حضرت آسیه (س) برگزار شد.

زهرا مهدوی نژاد در این جمع ضمن تاکید و اهمیت بر حضور بر پای صندوق های رای و مشارکت در این امر ملی اظهار کرد: باید دقت کنیم که به چه تفکری رای می دهیم. حضور حداکثری و رای به کدام تفکر بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: خودکفایی، روی پای خود ایستادن و تولید داخلی ما را به اینجا رسانده است.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «انتخابات یک وظیفه ملی است، به این خاطر که شرکت در انتخابات می‌تواند روح نشاط و احساس مسؤولیت را همیشه در جامعه زنده نگه دارد و حضور مردم در صحنه را به رخ دشمنان این ملت بکشد.»

مهدوی نژاد اضافه کرد: دشمن با همه تلاش به دنبال این است که از شکست خود جلوگیری کند، دشمن تمرکز کرده و راهبردش بر کاهش حداقلی حضور مردم در پای صندوق های رای است، راهبرد نظام اسلامی باید نقطه مقابل دشمن  باشد که راهبرد ما حضور حداکثری است، اگر قوی عمل کنیم و جدی  باشیم و از لحظه لحظه فرصتی که در اختیار ماست استفاده کنیم خداوند نصرت خواهد داد.

وی تاکید کرد: امروز ملت ایران به برکت عزتی که دارد تصمیم می‌گیرد و این عزت و سر بلندی باعث ترس دشمن شده است.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بحث انتخابات است که معاندین نظام در تلاشند تا با ناامید کردن مردم و به راه انداختن جنگ روانی از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بار دیگر به دشمنان ثابت خواهیم کرد که نمی‌توانند در برابر اراده مردم کاری از پیش ببرند.

مهدوی نژاد در خاتمه گفت: ان شاءالله بتوانیم برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) خویش تلاش و جهاد کنیم تا از یاران حضرت باشیم.

ارسال نظرات