عضو هیات علمی پژوهشکده و اندیشکده تمدن سازان آرکا با درخواست از رسانه‌ها در خصوص افزایش تولید محتوا و آثار انتخاباتی گفت: اهالی قلم و رسانه با تشریح خدمات جمهوری اسلامی به امیدآفرینی و افزایش مشارکت کمک کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۸۹
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ایمان ایمانی‌فر امروز در نشست مجازی با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه همه مردم باید بسیج رسانه باشند، اظهار کرد: بسیج رسانه و خبرنگاران وظیفه مهمی را برای انتخابات ۲۸ خرداد بر عهده دارند که یکی از آن‌ها امید آفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به نقش حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات علاوه بر افزایش ضریب امنیت، موجب ارتقا مطالبات مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌شود.

عضو هیات علمی پژوهشکده واندیشکده تمدن سازان آرکا اصل برگزاری انتخابات را نهادینه کردن مردم سالاری دینی دانست و افزود: رسانه‌ها می‌توانند در جامعه فرهنگ قانون‌مداری را تقویت و ترویج کنند، زیرا اصل برگزاری انتخابات در قانون است رسانه‌ها در نهادینه کردن این امر نقش مهمی دارند.

ایمانی‌فر با درخواست از رسانه‌ها در خصوص افزایش تولید محتوا و آثار انتخاباتی بیان کرد: اهالی قلم و رسانه با تشریح خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی می‌توانند برای تحقق مشارکت حداکثری همه مردم سهیم باشند.

وی یکی از وظایف رسانه را واقع‌نگری دانست و تصریح کرد: مردم موظف هستند برای انقلاب اسلامی خودشان را رسانه بدانند لذا وظیفه ما رسانه‌ها واقع نگری و دیدن ضعف و قوت است.

عضو هیات علمی پژوهشکده واندیشکده تمدن سازان آرکا با بیان اینکه مخاطب‌ها، جریان رسانه همه ملت ایران هستند، بیان کرد: امروز یکی از آفت‌هایی که جریان رسانه‌ای ما چه به عمد و غیر عمد دچار شدیم توهم دانایی است، لذا رسانه باید بداند که یکی از از بزرگترین چالش جمهوری اسلامی ایران چالش ذهنی ما نمی‌توانیم است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات