عرب‌پور بیان کرد: با انتخاب دولت حماسه و انقلابی سنگرهایی که در سال‌های اخیر از دست داده‌ایم را باید مجدداً فتح کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۱۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور در برنامه مشارکت حداکثری ملک سلیمانی که در گلزار شهدا کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد:  ما در طول 42 سال با عنصر و اکسیر مقاومت در مقابل استکبار جهانی و زیاده خواهان ایستاده ایم 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان افزود: ما به کسانی خوش خدمتی را به شیطان بزرگ در بازی سازش  و مذاکرات علاقه مند هستند و به او می بالند ما این هشدار را می دهیم که سازش با فرهنگ عاشورایی و فرهنگ دینی و آرمان شهدا و امامین انقلاب سازگاری و هم خوانی ندارد

وی با اشاره به اینکه سازش با فرهنگ عاشورایی، آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب سازگاری ندارد افزود: جریان غربگرا سال‌ها به دنبال آن است تا کشور را به نظام سازش متصل کند و این جریان دنبال منافع شخصی و منحرف خود بوده و با این تفکر قصد فریب عوام را دارد.

این مقام مسئول افزود: دشمن قسم خورده اسلام قابل اعتماد نیست هشدارهای روز عاشورای امام حسین (ع) به امت اسلام را شنیده‌ایم که فرمود «هیهات منا الذله»  و امام فرمود «محکم در مقابل دشمن ایستادگی کنید.»

عرب‌پور با اشاره اینکه امام خامنه‌ای فرمود «خرمشهرها در پیش است» یعنی باید بسترسازی ظهور را داشته باشیم بیان کرد: با انتخاب دولت حماسه و انقلابی سنگرهایی که در سال‌های اخیر از دست داده‌ایم را باید مجدداً فتح کنیم.

وی با بیان اینکه همه کشورها در دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که عنصر جمعیت برای قدرتمند بودن بسیار اهمیت دارد گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد به فرزندآوری تأکید کردند چرا که یک عنصر قدرت برای کشور است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه امروز با طوفان کم جمعیتی در کشور روبه‌رو شده‌ایم و یک زنگ خطر برای همه است افزود: ایران، ام القرای جهان اسلام است و باید جمعیت اسلامی در آن افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد : همه فرمایشات امامین انقلاب تکلیف شرعی بر ما دارد و فصل الخطاب است یکی از ارکان مهم، آمادگی دفاعی جمعیت شجاع و با بصیرت است و انقلاب در تمام صحنه‌ها نیاز به یاری مردم و جمعیت آن دارد.

عرب‌پور با اشاره اینکه شرکت باشکوه در انتخابات یک مانور در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان است بیان کرد: شهدای ما اربا اربا شدند تا ما در آسایش و آرامش باشیم و امروز شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهیدان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان بیان کرد: شرکت در انتخابات یاری کردن اسلام است و حاج قاسم فرمود جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌های ائمه اطهار (س) نیز می‌ماند.

وی افزود:  هر رای که به صندوق می‌اندازیم یک تیر به قلب دشمن بوده و صحنه انتخابات صحنه عاشورا و یاری کردن امام است ، مراقب باشیم فریب شعارهای فریبنده دشمنان اسلام را نخوریم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همه کشورها چه کشورهای ضعیف و چه کشورهای قدرتمند به این نتیجه رسیدن که سه عنصر حرف اول را برای اقتدا و قدرتمند شدن دارند که یکی از آنها جمعیت است.

حجت الاسلام عرب پور مهمترین مقوله نظام جمهوری اسلامی را جمعیت دانست و افزود: امروز میدان ما باید مملو از جمعیت باشد که متاسفانه با کاهش جمعیت مواجه هستیم و این یک هشدار است ،ایران اگر می‌خواهد مقتدر باشد باید جمعیت داشته باشد.

 

ارسال نظرات