معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

بی توجهی به اهمیت حضور در انتخابات راه نفوذ دشمن را باز می کند

تبریز- معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جمع مردم میانه با اشاره به تبعات حضور کمرنگ مردم در انتخابات، گفت: جریان عدم حضور در انتخابات و انتخاب فرد غیر اصلح، استمرار جریان نفوذ را در پی دارد.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۲۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصحاب کریمی با اشاره به تلاش دشمن و افراد خود فروخته برای تغییر آرای مردم به سمت کاندیداهای دوستدار دشمن، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون، ضربه ای که نفوذی ها به کشور وارد کرده اند بسیار بیشتر از ضربه دشمن بوده است و امروز مساله نفوذ بسیار جدی است و اگر مردم در انتخاب خود دچار اشتباه شوند، اوضاع کشور به سمت منافع دشمن پیش خواهد رفت.

وی بر لزوم شناخت دوست از دشمن تاکید کرد و یادآور شد: نفوذ در شرایطی اتفاق می افتد که در جامعه بصیرت نباشد و مردم، دشمن شناسی لازم را نداشته باشند.

کریمی افزود: دشمن در تلاش است تا به شکل نیروهای انقلابی، مدیریت کشور را در دست گیرد و اشتباه مردم در تشخیص ممکن است مسیر انقلاب را منحرف کرده و کشور را دچار مشکلات جدی کند.

وی حضور و انتخاب درست را پایان دادن به اشرافی‌گری های مسئولین و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، و آغاز رفع مشکلات مردم دانسته و افزود: حضور در پای صندوق های رای یعنی مقابله با استکبار، آمریکا، اسرائیل و ...

کریمی یادآور شد: کاندید اصلح، کاندیدی است که فقر را دیده، در کنار مردم بوده، رنج و مشکلات آنان را درک کرده باشد و شرایط سخت زندگی و معیشت آنان را لمس کرده باشد.

همایش سیاسی و بصیرت افزایی به همت حوزه شهید تندگویان، حوزه بیت الهدی، اداره اوقاف و پایگاه عاشورا در جوار بارگاه ملکوتی امام زاده اسماعیل(ع) میانه برگزار شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار