خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

اگر برای خود تصمیم نگیریم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند

همدان-هادی سیاسی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح گفت: مملکتی که کسی پای نظامش نایستد دشمن به آن چشم خواهد دوخت؛ اگر ما برای خود تصمیم نگیریم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۳۹
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

اگر برای خود تصمیم نگیریم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرندبه گزارش خبرگزاری بسیج، جمشید قاسمی در نشست بصیرتی بانوان صنعت آب و برق استان همدان که در اردوگاه شهید قاسمی برگزار شد، با اشاره به سبک زندگی اسلامی از دیدگاه قرآن و آموزه‌های اسلامی اظهار داشت: تربیت همواره در سایه اتفاق می‌افتاد.

وی با بیان اینکه بالاترین مهربانی ابراز محبت است، گفت: تبادلات عاطفی بالاترین حسن انسانی بوده و ابراز محبت باعث دوام و قوام زندگی است.

این استاد دانشگاه با تأکید بر بازخوانی سبک زندگی بزرگان و امام خمینی(ره) و الگوگیری از آنها عنوان کرد: خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است، چه بسا مادری مهربان و باتدبیر می‌تواند نسلی تربیت کند که دنیا را متحول سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: امروز ما نتیجه رأی دیروز است بنابراین باید با آگاهی و بصیرت انتخاب کرده و انتخاب درستی داشته باشیم.

قاسمی با بیان اینکه اولین اتفاقی که باید در ذهن ما بیفتد بلوغ سیاسی و فکری است، گفت: ریاست جمهوری با رأی مستقیم ما انتخاب می‌شود بنابراین زمان انتخاب اگر درست انتخاب کنیم، نتیجه آن به خود ما برمی‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح ابراز داشت: مملکتی که کسی پای نظامش نایستد دشمن به آن چشم خواهد دوخت؛ اگر ما برای خود تصمیم نگیریم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند.

این هادی سیاسی با بیان اینکه «حاج قاسم سلیمانی» شهیدانه زندگی کرد، عنوان کرد: این شهید بزرگوار در سخنان خود اشاره می‌کند که « جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند».

وی با بیان اینکه دشمن در دشمنی خود ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند، تصریح کرد: باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح دشمنان را در رسیدن به اهدفشان ناکام گذاشت.

* دشمن برای انحراف انتخابات سرمایه‌گذاری کرده است

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان نیز در ادامه با تأکید بر مشاکرت حداکثری در انتخابات گفت: دشمن با تمام عِده و عُده پای کار آمده است و برای انحراف انتخابات سرمایه‌گذاری کرده است.

سرهنگ ابراهیم بختیاری با اشاره به تکنیک‌های رسانه‌ای دشمن افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از تکنیتک‌های مظلوم‌نمایی، دوقطبی‌سازی، تکنیک اقناعی و ترس، برچسب زدن، فریب و... استفاده می‌کند و ما باید هوشیار باشیم و نزدیکان خود را به انتخاب اصلح و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار