امام جمعه یزد:

لزوم حضور آگاهانه پای صندوق رأی

آیت الله ناصری یزدی گفت: حضور در انتخابات امسال که دشمن برای کاهش آرای مردم از مدت‌ها قبل تلاش گسترده ای را انجام می‌دهد مهم و ضروری است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۲۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات و نقش رای بالا در تقویت نظام اظهار کرد: بی‌توجهی و سهل‌انگاری در این خصوص حرکت در مسیر دشمنان است و اصلا از هیچ فردی پذیرفته نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد ابراز کرد:مردم باید در کنار انتخابات ریاست جمهوری به شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها اهمیت قایل شوند و افراد متدین و متخصص و خادم و دلسوز را انتخاب کنند که سود آن نصیب همگان و عموم شهروندانی است که همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را مهمترین هدف نظام انقلاب اسلامی ایران است افزود: کسانی که می‌خواهند در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته باشند، باید بدانند اولویت نظام ما پیاده کردن احکام دین و اسلام ناب محمدی است.

آیت الله ناصری ادامه داد: هر فردی، می‌خواهد به وصیت شهیدان و امام راحل (ره) عمل کند باید بیش از دوره‌های گذشته حضوری گسترده و پرشورتر همراه با بصیرت در روز رای گیری در شعبه‌های رای حاضر شود و رسالت ملی و دینی خود را به نحو مناسب انجام دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و حضور پرشور انتخابی آگاهانه داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند.

آیت الله ناصری به انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری از سوی مردم اشاره کرد و یادآور شد: هر فردی که به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود باید وامدار اسلام، مردم و قرآن باشد و اگر به وظیفه خود در حل مشکلات کار کند در مسیر حقیقت و شهیدان فعالیت کرده است

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، تأکید کرد: تنها راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی موجود تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه ایثارگری و صبوری ملت ایران است و باید با همبستگی ملی در انتخابات حراست شود.

وی رأی ندادن را در حقیقت کمک به دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش‌های انسانی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات خنثی کردن توطئه دشمنان است.

ناصری یزدی دولت انقلابی را خار چشم استکبار جهانی دانست و بیان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل دارند و سعی می‌کنند با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف ارزش‌های انقلاب را کمرنگ و مردم را نسبت به اهداف نظام اسلامی بی اعتماد کنند.

امام جمعه یزد در پایان رأی ندادن را از قول امام راحل گناهی کبیره دانست و خاطرنشان کرد: تنها راه ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی همبستگی ملی و حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات است.
ارسال نظرات