مسئول بسیج طلاب استان مرکزی گفت: دشمنان به دنبال تسلط سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی در نظام اسلامی هستند که حضور در انتخابات بزرگترین میدان قطع کردن تسلط دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۲۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

استان مرکزی: اولین میزگرد انتخاباتی خبرگزاری بسیج استان مرکزی با موضوع چیستی و چرایی انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این میز گرد حجت الاسلام رجبی کارشناس مسائل دینی , دکتر محمد جواد یاری کارشناس ارشد مسائل سیاسی استان مرکزی حضور داشتند.

عزت، پیشرفت و سربلندی هر ملت در گرو یک انتخاب شایسته است

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی در این میزگرد با اشاره به اهمیت انتخابات در قرآن کریم و از منظر اسلام گفت: با نگاهی اجمالی به آیات قرآن کریم متوجه می شویم که عزت، پیشرفت و سربلندی هر ملت در گرو یک انتخاب شایسته است و در داستان بسیاری از پیامبران این مسئله را متوجه می شویم.

وی افزود: اسلام و قرآن اهمیت بسیار زیادی به مسئله انتخابات داده و مهمترین دلیل آن عدم تسلط دشمنان بر ملت بوده که از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد بودیم دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی  اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مقابله علیه دو جریان شرق و غرب اسلام را در جهان احیاء کرد و تفکر انقلاب اسلامی که گسترش عدالت، حمایت از مستصعفین و از بین بردن ظلم مهمترین شاخصه های آن است دشمنان زیادی دارد.

قرآن مقابله با اهداف دشمنان را برای هر مسلمانی واجب می داند

وی با بیان اینکه قرآن مقابله با اهداف دشمنان که ترویج ظلم، فساد و بی عدالتی است را برای هر مسلمانی واجب می داند،گفت: زمانی که ملت ایران به این باور رسیدند که انقلاب اسلامی یک حکومتی الهی است لذا باید به درستی در این حکومت نقش افرینی کنیم.

رجبی افزود: شاکله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در نظام اسلامی به خوبی تبیین شده و دشمنان به دنبال ضربه زدن به این شاکله هستند و لذا نقش افرینی در راستای خنثی کردن راهبردهای دشمنان یک ضرورت است.

دشمنان به دنبال تسلط سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی در نظام اسلامی هستند

وی تأکید کرد: دشمنان به دنبال تسلط سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی در نظام اسلامی هستند که حضور در انتخابات بزرگترین میدان قطع کردن تسلط دشمنان است.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیاری از انبیاء و اولیاء خداوند به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بودند،گفت:به برکت تفکر حضرت امام(ره) امت اسلام موفق به تشکیل حکومت اسلامی شدند واین نظام اسلامی قرار است مقدمه ساز برقراری ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ما شکر نعمت نظام اسلامی است که یکی از فرصت های شکرگذاری حضور در انتخابات و دعوت دیگران است که باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

حضور حداکثری در انتخابات مقبولیت حداکثری نظام اسلامی را به رخ جهانیان میکشاند

رجبی تأکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات پیام اقتدار و مقاومت ملت را به جهانیان نشان می دهد و مقبولیت حداکثری نظام اسلامی را به رخ جهانیان میکشاند.

وی ایستادگی بر دشمنان و حفظ نظام اسلامی را یکی از دلایل مهم حضور در انتخابات خواند و افزود: در این شرایط که همه دشمنان به دنبال این هستند با نا امیدی مردم حضور و مشارکت را کمرنگ کنند لذا حضور پرشور در انتخابات مهر باطلی بر همه فتنه انگیزی های دشمنان است.

حضور در انتخابات موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان خواهد شد

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی  با اشاره به راهبرد دشمنان در انتخابات بیان کرد: دشمنان با شبهه انگیزی به دنبال پشیمان کردن ملت از گدشته و نا امیدی مردم نسبت به آینده هستند و لذا حضور در انتخابات موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان خواهد شد.

وی افزود: امروز حمایت از آرمان های امام، شهدا و مقام معظم رهبری در قالب حضور در انتخابات و دعوت دیگران به خلق حماسه تجلی پیدا کرده و لذا باید به درستی نقش آفرینی کنیم.

مردم با حضور در انتخابات از دشمنان برائت می جویند

رجبی  با تأکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات از دشمنان برائت می جویند،گفت: متاسفانه امروز برخی از جریانات غرب گرا به دنبال بزک کردن دشمنان ملت ایران هستند و لذا حضور گسترده در انتخابات نه بزرگ ملت به دشمنان و بیگانگان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات پیام مقاومت فعال خود علیه دشمنان را مخابره خواهند کرد و امروز یکی از عرصه های ایستادگی و مقاومت فعال حضور پر شور در انتخابات است که همه باید نسبت به آن مقید باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات