سردار نوعی اقدم:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات کمر دشمن را خواهند شکست

تبریز- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و محور مقاومت اظهارداشت: مردم روز 28 خرداد با حضور حداکثری در انتخابات کمر دشمن را خواهند شکست.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۶۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار رحیم نوعی اقدم در آیین گرامیداشت روز دختر حوزه حضرت زینب(س) سپاه تبریز، گفت: دشمن امروز به ایران به عنوان قدرت سوم جهان چشم دارد و انتخابات بهانه خوبی برای مقابله با آن است تا با کاهش حضور مردم در انتخابات به اهداف خود برسد.

وی اضافه کرد: امریکا و اسرائیل و برخی از عناصر داخلی هم نوا با آن ها با انواع دروغ ها، تبلیغات منفی و عملیات روانی تلاش دارند مردم را ناامید و از این رهگذر مانع حضور مردم در رای گیری شوند چراکه می دانند مردم و رای آن ها چه تاثیری در منطقه و جهان دارد.

سردار نوعی اقدم با اشاره اجمالی به ایثار رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس و سوریه، یادآور شد: شهدا برای امنیت شما جان دادند و خودشان را فدا کردند و اکنون حضور شما در انتخابات راه شهدا برای تداوم امنیت کشورمان است.

وی با اشاره به گذشته پرافتخار مردم تبریز در برهه های مختلف تاریخ و تاثیر آن در سرنوشت کشورمان، بیان کرد: اکنون تکلیف شماست تا با نگاه به گذشته درخشان خود نقش آفرینی خود را باردیگر در تاریخ کشورمان با حضور در انتخابات به نمایش بگذارید.

آیین بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به همت حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز در پارک استادان منطقه مارالان تبریز با اجرای برنامه های متنوعی در قالب جنگ شادی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها