برگزاری نشست بصیرتی در روستای خانه برق بناب

تبریز- نشست بصیرتی با محوریت انتخابات، حضور حداکثری و انتخاب اصلح به همت حوزه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) سپاه بناب در مسجد جامع روستای خانه برق برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۶۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه بناب در این نشست وظیفه خطیر سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج را در وضعیت کنونی، تلاش برای حفظ امنیت انتخابات دانست.
 
یحیی حیدری افزود: امام راحل مردم را در تمامی ابعاد سیاسی، حاکم بر سرنوشت خویش می داند، به رأی و انتخاب افراد جامعه ارزش داده و آن را جزو حقوق لاینفک آن ها می شمارد، همین امر باعث دشمنی بیش از پیش استکبار با ملت ایران شده است چرا که آزادی در رأی و انتخابی غیر از انتخاب خود را نمی تواند بپذیرد.
 
وی مقوله  انتخابات را امری بسیار مهم در حوزه  سیاسی هر جامعه ای دانست و خاطر نشان کرد: نارضایتی امروزِ جامعه از عملکرد ضعیفِ دولت، بر کسی پوشیده نیست اما نهایتا باید به این باور رسید که سرنوشت نهایی کشور و گذر از مشکلات حال حاضر به دست رأی های ملت ما رقم خواهد خورد.
 
حیدری از مردم خواست با انتخاب فردی شایسته، اصلح و خدمت گذار  کشور را از تلاطمِ مشکلات  به ساحلِ امنِ رضایت و امنیت رهنمون کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار