فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، و آغاز دهه کرامت را به مردم شریف کردستان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۷۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان حسینی با صدور پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد مسعود حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت و نیز، ولادت پر سعادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را به مردم شریف کردستان تبریک گفت.

متن این پیام، بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

حسن مطلع ماه ذی‌القعده با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت پرسر سعادت هشتمین نگین درخشان آسمان ولایت و امامت، شمس‌الشموس، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، قرین و عجین گشته است.
این ایام مبارک به تبعیت از سیره کریمانه این اولیای بزرگوار الهی با عنوان "دهه کرامت" نامگذاری شده تا همگان با الگو قرار دادن ارجمندانی نظیر حضرت معصومه (س) و امام رئوف (ع)، این مشی الهی را سرلوحه زندگی خود در یکایک لحظات آن، قرار دهیم.


بدون تردید، دهه مبارک کرامت، فرصت مغتمی است تا با اهتمامی ویژه، آن را به بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی مردم بدل سازیم.


این ایام نیکو، بزنگاه مهمی برای ترویج شادی مومنانه در روزمرگی شهروندان و تعمیق بخشیدن به معنویت و معارف الهی در زندگی همه ما خواهد بود.


بر خود حتم می‌دانم تا تقارن این ایام را که به یمن ولادت مسعود حضرت معصومه (س) با عنوان روز دختر مزین شده، به محضر فرد به فرد دختران و بانوان فرهیخته کردستان عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و فتح قلل فخرآفرینی برای کشور و هموطنان ارجمند را از خداوند متعال آرزو می‌کنم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات