سرهنگ پاسدار رسول جهانداری با صدور پیامی فرا رسیدن اول ذیقعده میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر ، آغاز دهه کرامت و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۰۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

در متن پیام چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اول ذیقعده میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ،روز دختر ، آغاز دهه کرامت و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) است در این دهه عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم می شود.

اینجانب آغاز دهه کرامت را به عموم مسلمانان و تشنگان کرامت اهل بیت (ع) بویژه مردم متدین و شهید پرور جزیره الشهدا هرمز بویژه بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره مندی از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت دارم.

فرمانده سپاه سیدالشهداءعلیه السلام جزیره هرمزبا تاكيد بر جدي گرفتن ويروس كرونا گفت: رعایت فاصله اجتماعی (حداقل یک متر) و شست و شوی مداوم دست ها و استفاده از ماسك از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات برای پیشگیری از ابتلا به اين ویروس است که انشاءالله با رعایت همگانی این ویروس منحوس شکست خواهد خورد.
جهانداری در پایان گفت: ۲۸ خرداد مردم فهیم هرمز برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند نمود و با انگشتان جوهری خود هر کدام حاج قاسم سلیمانی خواهند بود.

ارسال نظرات